مقالات

علائم بسته بندی

بسته بندی محصول شما چقدر امن است؟

5/5 - (1 امتیاز)

طراحی بسته بندی محصولی فوق العاده، البته که در نگاه اول بسیار جذاب به نظر میرسد، اما عواملی بیشتر از به چشم زیبا آمدن نیز وجود دارد. در کنار ظاهر، ایمنی (اگر نگوییم مهم ترین) یکی از مهم ترین جنبه های طراحی بسته بندی است. طراحی بسته بندی که ناامن است یا بسته بندی هایی که براحتی باز نمی‌شوند و به زور و قدرت زیادی نیاز دارند، می‌توانند به مصرف کننده و یا هر کسی که در ساخت و حمل بسته بندی درگیر است، آسیب رساند. با سپیدارکارتن همراه باشید، تا نکاتی را برای طراحی بسته بندی ایمن برای شما بازگو کنیم:

طراحی بسته بندی ایمن غذا

دستورالعمل های ایمنی بسته بندی مواد غذایی از کشوری به کشور دیگر متفاوت است. مشخصاً  بسته بندی مواد غذایی نمی‌تواند مواد شیمیایی مضر داشته باشد. اما این در حالی است که برخی از ترکیبات perfluorinated pfcs در ایالات متحده ممنوع است، اما ممکن است در کشورهای دیگر اینطور نباشد (هنوز هم به شما به شدت توصیه می‌شود از آنها استفاده نکنید). اطمینان حاصل کنید که قبل از اینکه هر نوع بسته بندی مواد غذایی طراحی کنید، به تمام الزامات قانونی مربوطه نگاهی انداخته و همیشه بسته بندی هایتان را توسط یک شرکت معتبر و با تجربه بسازید.

طراحی بسته بندی مقاوم در برابر کودکان

صنعت داروسازی قطعا تنها صنعتی نیست که نیاز به طراحی بسته بندی مقاوم در برابر کودکان داشته باشد. مهم نیست که چه محصولی را می‌فروشید، هیچ راهی برای اطمینان پیدا کردن از اینکه کودکی با آن تماس نداشته باشد، وجود ندارد. به همین دلیل بهتر است بسته بندی ایمن باشد (بدون زاویه در نظر گرفته شود) و تاجایی که امکان دارد از قطعات کوچک و لبه های تیز اجتناب شود. به یاد داشته باشید که اگر طراحی برای کودکان ایمن نیست، باید طراحی بسته بندی شامل یک برچسب هشدار دهنده باشد.

مطلب پیشنهادی:   دایکات فکی چیست؟

بسته بندی ایمن

طراحی بسته بندی که مانع آسیب رسیدن به محصول می‌شود

به عنوان یک طراح بسته بندی، به نگرانی های امنیتی توجه داشته باشید، همچنین باید در نظر بگیرید که چگونه می‌توانید محصول را از آسیب در حمل و نقل حفظ کنید. مواد را به صورت خردمندانه انتخاب کنید تا به بسته بندی شما در شرایط آب و هوایی صدمه نرسد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آدرس کارخانه: تهران، شهرک خوارزمی، فاز۲، بلوار گلستان، ابتدای خیابان بگونیا، پلاک۱۳۶
Call Now Buttonمدیر عامل 09122457636