مقالات

بسته بندی

تأثیرات بسته بندی بر روی مشتریان – اینفوگرافیک

5/5 - (1 امتیاز)

شرکت ها برای دسترسی به مشتریان و بسط دادن پایگاه مصرف کنندگان خود می‌بایست استراتژی هایی منحصر به فرد و با کیفیت را دنبال کنند، در این مرحله است که بسته بندی محصولات اهمیت و نقش بسزایی می‌یابد. سرمایه گذاری بر روی یک بسته بندی و لیبل درخور توجه و متفاوت یک حرکت بازاریابی هوشمندانه و بجا برای برندسازی شرکت هایی به شمار می‌رود که قصد رقابت با پیشگامان ابرقدرت و بنام صنعت خود را دارند.

بسته بندی می‌تواند تا حد زیادی تجربه مشتریان از یک برند را تحت الشعاع قرار دهند. بسته بندی های به درد نخور یا بدترکیب و زمخت، منسوخ و از رده خارج شده اند و صنایع مختلف تمام تمرکز و توان خود را به کار گرفته اند تا یک بسته بندی خاص و تحسین برانگیز ارائه دهند، آمار و ارقام حاکی از آن است که یک بسته بندی کریه منظر نتیجه ای جز از دست دادن مشتریان بالقوه در بر نخواهد داشت. بسته بندی بر روی میزان رضایت مشتریان از یک محصول و رفتار آنها به هنگام خرید تأثیر می‌گذارد و به مشتریان در سطح بازارهای بین المللی انگیزه خرید محصولاتتان را تزریق می‌کند، بنابراین به کارگیری تکنیک های درجه یک بسته بندی بر عملکرد و سرنوشت یک محصول در بازار و مقبول افتادن آن در میان مصرف کنندگان الزامی و اجتناب ناپذیر بوده و مزایای بسیاری برای شرکت ها به همراه خواهد داشت.

برای اطلاعات بیشتر با ما شرکت کارتن سازی سپیدارکارتن همراه باشید و اینفوگرافیک زیر را با دقت مطالعه کنید، این اینفوگرافیک براساس پژوهش ها و تحقیقات امسال پژوهشگران تهیه و تنظیم شده است.

مطلب پیشنهادی:   جعبه کفش

 

 

1 دیدگاه دربارهٔ «تأثیرات بسته بندی بر روی مشتریان – اینفوگرافیک»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آدرس کارخانه: تهران، شهرک خوارزمی، فاز۲، بلوار گلستان، ابتدای خیابان بگونیا، پلاک۱۳۶
Call Now Buttonمدیر عامل 09122457636