مقالات

سینی نوشیدنی

سینی مقوایی نوشیدنی‌ به بلندگوی گوشی هوشمند تبدیل شد!

5/5 - (1 امتیاز)

سینی مقوایی نوشیدنی یکی از پرمصرف‌ترین محصولات شناخته شده می باشد و با توجه به داشتن قابلیت‌های متعدد، افراد زیادی اقدام به سفارش سینی مقوایی آماده می‌کنند. در حقیقت این محصول‌ کارتنی است که از آن جهت بسته بندی استفاده می‌شود. بسیاری از رستوران‌ و فست فودهای سراسر دنیا برای جابه‌جایی و بسته‌بندی نوشیدنی‌های خود از سینی مقوائی و کاغذی استفاده می‌کنند. با این حال یکی از معروف ترین رستوران‌هایی که از این نوع سینی استفاده می‌کند، مک‌دونالد است. در ادامه داستان جذابی در این باره آورده شده است.

وقتی در رستورانی مثل مک‌دونالد، چندین نوشیدنی بیرون‌بر سفارش می‌دهید، معمولاً آنها یک سینی مخصوص نوشیدنی به شما می‌دهند که از مقوا ساخته شده است تا شما کار جا به جایی آنها را راحت‌تر انجام دهید. همین اتفاق برای سینی‌های مقوایی بستنی هم رخ می‌دهد. بدون این سینی‌های مقوایی کاربردی امکان دارد خاطره یک روز خوش، به نگاه‌های غضبناک دوستان و همراهانتان تبدیل شود.

سینی مقوایی نوشیدنی

 

تقریباً مطمئن هستیم که عده خیلی زیادی از شما با این سینی چه می‌کنید؛ وقتی کارتان با سینی تمام شد، آن را دور می‌اندازید، بدون اینکه ثانیه‌ای به کاربردهای فراوان آن و حتی بازیافت مقوای به کار رفته در سینی‌ها فکر کنید. ولی مک‌دونالد کانادا امیدوار است که این روال تغییر کند و مقصد بی‌بازگشت برای سینی مقوایی ، سطل زباله نباشد. رستوران زنجیره‌ای مک‌دونالد همیشه به واسطه خلق چیزهای عجیب و غریب، مورد توجه همگان بوده است. این بار هم قضیه خیلی فرقی نکرده چون باز هم یک ابزار جالب در انتظار شماست.

مک‌دونالد کانادا با همکاری گروه تحقیقات شنیداری دانشگاه واترلو و شرکت طراحی صنعتی Stacklab، سینی‌های مقوایی نوشیدنی‌هایش را به بلندگوهای قابل حمل برای گوشی‎های هوشمند تلفن همراه تبدیل کرد. البته با کمال تاسف باید به اطلاعتان برسانیم که این محصول جذاب فقط در تعداد محدود تولید شد و در نمایشگاهی در تورنتو به نمایش درآمد. اما کسی چه می‌داند. شاید این بلندگوهای مقوایی روزی کل کره زمین را اشغال کنند!

مطلب پیشنهادی:   جعبه کفش

سینی مقوایی نوشیدنی

 

کاربرد سینی مقوایی نوشیدنی‌

همانطور که در ابتدا گفتیم معمولا رستوران‌ و فست فودی ها از سینی مقوایی آماده استفاده می‌کنند. اما یکی از اساسی‌ترین نوع بسته بندی‌ برای کافی‌شاپ‌ها و آبمیوه فروشی‌ها، جالیوانی مقوایی در صنعت کارتن سازی است. استفاده از این نوع جالیوانی‌ها باعث می‌شود سفارشات افرادی که چند نوع مختلف نوشیدنی را درخواست کرده بودند به صورت یکجا تحویل داده شود. در اینصورت از ازدحام جمعیت در جلوی پیش‌خوان جلوگیری شده و مشتری لازم است تنها یکبار برای دریافت سفارشات خود نزد شما بیاید.

مشاهده شده که بسیاری از کافی‌شاپ‌ها، رستوران‌ها و آبمیوه فروشی‌ها با استفاده از خدمات چاپ فلکسو، طرح و لوگوی کاری خود را روی این بسته‌بندی ها قرار دادند. در اینصورت تبلیغات مناسبی نیز برای مشتری خواهد شد. هرچند که این کار تاثیر زیادی روی هنر بازاریابی و برندینگ بسته بندی خواهد داشت.

جالیوانی مقوایی

 

بوم باکس مک دونالد

خب حالا به خود بلندگوها بپردازیم که مدیران ارشد نام «بوم‌باکس مک‌دونالد» را روی آن گذاشتند. برای شروع بد نیست بدانید که در این بلندگو هیچ قطعه الکترونیکی وجود خارجی ندارد. در اصل اتفاقی که می‌افتد این است که بوم‌باکس مک‌دونالد، صدای خروجی گوشی هوشمندتان را می‌گیرد و با تقویت سطح فشار صدا از طریق محفظه مقوایی بلندگو، آن را بلندتر و بلندتر می‌کند.

مدیر ارشد این پروژه اظهار داشت، «برای تیم ما، بوم‌باکس مک‌دونالد یک پروژه رویایی بود که مهندسی با تکنولوژی فوق پیشرفته و اصول نظری صوت‌شناسی را در قالب یک ابزار ساده و روزمره قابل لمس کرد. نتیجه کار واقعاً باعث شور و شعف ما شد و امیدواریم روزی همه بتوانند یکی از این بلندگوها داشته باشند و کاربرد جدید و مفرحی برای سینی‌های مقوایی نوشیدنی خود پیدا کنند.»

مطلب پیشنهادی:   صنعت کارتن سازی | کمک یا آسیب به محیط زیست؟

بوم‌باکس مک‌دونالد با همه گوشی‌های هوشمند تلفن همراه سازگاری دارد و جای شکرش باقیست که تبعیضی بین کاربران اندروید و iOS قائل نشده! بوم‌باکس طوری طراحی شده که حداکثر صدای دستگاه را به دو برابر می‌رساند. برای این کار دو بلندگوی چندضعلی با روکش فویل روی زائده‌های سینی مقوایی نوشیدنی سوار شدند تا هم صدا و هم کیفیت آن را تقویت کنند.

یک شیار هم برای قرار گرفتن گوشی تلفن همراه در نظر گرفته شده تا کاربران بتوانند از بلندگوی مقوایی خود به عنوان پایه گوشی هم استفاده کنند و به همه عملکردهای آن حین گوش دادن به موسیقی دسترسی داشته باشند.

‌شیفتگان موسیقی بدانند و آگاه باشند که شدت صدای بوم‌باکس مک‌دونالد می‌تواند به 70.4 دسیبل برسد، که اگر بنا باشد در مقام مقایسه برآییم، باید گفت که این صدا کم و بیش شدتی معادل صدای یک جاروبرقی روشن دارد؛ البته نه از نوع خیلی بی‌صدای آن!

مسلماً صدای بوم‌باکس مقوایی به پای بلندگوهایی که به آنها عادت دارید نمی‌رسد اما روشی سریع و ساده برای افزایش حجم صداست و تقریباً هزینه‌ای هم برایتان ندارد و خب به محیط زیست هم سود می‌رساند چون همان‌طور، که حتماً خودتان به خوبی حدس زده‌اید، سینی‌های مقوایی مخصوص نوشیدنی، 100 درصد قابل‌بازیافت هستند.بعد از یک نوشیدنی خنک و شاید هم داغ، از صدای بلندگوهای مقوایی دوست‌دار محیط زیست خود لذت ببرید!

سینی مقوایی آماده

 

چرا باید از سینی مقوایی نوشیدنی‌ استفاده کنیم؟

تجربه نشان داده که مشتری از خدماتی استفاده می‌کند که راحتی بیشتری داشته باشد. تولید این جعبه های کارتنی به‌گونه‌ای است که به صورت دوتایی یا چهارتایی برای جابه‌جایی و بسته بندی نوشیدنی قابل استفاده است.  از همین رو می‌توان با استفاده از سینی مقوایی آماده خدمات بهتر و شایسته‌تری را به مشتری ارائه داد.

مطلب پیشنهادی:   بسته بندی های خلاقانه ای که با محیط زیست سازگارند

علاوه بر این استفاده از جعبه ها و کارتن‌های بسته بندی مختلف، نشان‌دهنده‌ی کلاس‌کاری و اهمیت قائل شدن برای مشتری است. امروزه چالش های بسته بندی مواد غذایی برای فعالان این حوزه زیاد شده و مدیران به دنبال راه‌حل هایی برای آن هستند. به عقیده بسیاری از افراد استفاده از انواع گوناگون جعبه های مقوایی برای بسته بندی می‌تواند نقش بسزایی در حل این مشکل داشته باشد. سینی مقوایی نوشیدنی‌ نیز می‌تواند در زمینه بسته بندی نوشیدنی تاثیرگذار باشد. از این رو پیشنهاد می‌کنیم حتما از این مدل بسته بندی استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

نكات کلیدی در طراحی بسته بندی مواد غذایی

جالیوانی مقوایی

 

تولید انواع سینی کارتنی

سپیدارکارتن به عنوان یکی از بهترین و باتجربه ترین مراکز در زمینه تولید انواع سینی مقوایی نوشیدنی‌ باکیفیت بالا شناخته می‌شود. این شرکت توانسته با ارائه خدمات شایسته در زمینه چاپ و بسته بندی محصولات، عملکرد خوبی را ارائه دهد. با سفارش سینی مقوایی نوشیدنی از سپیدارکارتن می‌توانید در بهینه سازی هزینه بسته بندی گام بردارید. در مجموع سپیدارکارتن مرکز معتبری برای تولید جعبه مقوایی می‌باشد. اگر قصد سفارش محصولات کارتنی را دارید، می‌توانید همین الان اقدام کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آدرس کارخانه: تهران، شهرک خوارزمی، فاز۲، بلوار گلستان، ابتدای خیابان بگونیا، پلاک۱۳۶
Call Now Buttonمدیر عامل 09122457636