مقالات

هاردباکس

ویژگی‌های ممتاز یک هاردباکس سفارشی چیست؟

5/5 - (1 امتیاز)

وقتی قصد داشته باشید که هویت برند باکیفیت خود را از طریق بسته بندی های سفارشی ارتقا دهید، طراحی و ارائه این بسته بندی باید اولویت اصلی شما باشد. سفارش دادن بسته بندی های کلیشه و عمومی در مقیاس انبوه برای حفاظت از محصول حین ترابری کار ساده ای است، اما وقتی پای تناسب بسته بندی با یک محصول لوکس در میان باشد، هاردباکس‌ های سفارشی تولید شده از سوی یک شرکت برتر بسته بندی محصولات می تواند برگ برنده شما محسوب شود. این بسته بندی به طور یقین، جوانب منحصر به فرد برند شما را بیشتر و بهتر آشکار خواهد کرد و بهترین انتخاب برای بهبود موقعیت آن به شمار می رود.

هاردباکس های لوکس

طرحی را برای هاردباکس سفارشی خود انتخاب کنید که از نظر شکوه ظاهری، بیشترین نزدیکی را با محصول مورد نظرتان داشته باشد. طرح های هنری ساده و جسورانه روی یک هاردباکس تمام مشکی، سفید، نقره ای یا بنفش، همیشه انتخاب خوبی برای شروع کار هستند. بهترین طرح ها برای بسته بندی، به ندرت شامل عکس می شوند. در عوض، بهتر است یک هاردباکس تک رنگ انتخاب شود که با هویت بصری برندتان همخوانی داشته باشد. پس از آن می توان لوگوی برند را با رنگی متضاد، روی پوشش نهایی هاردباکس کار کرد.

طلاکوب هاردباکس

تکنیک های مختلف برای تهیه هاردباکسهای سفارشی

تکنیک‌های متنوعی برای تولید هاردباکس سفارشی وجود دارند، از به کار بردن ورقه‌های آلومینیومی گرفته تا برجسته کاری، استفاده از پوشش موضعی UV و لمینتهای متنوع. هر کدام از این گزینه ها، ظاهر و حسی متفاوت  به بسته بندی سفارشی شما خواهند بخشید که رده بندی هاردباکس سفارشی‎تان را به طور کلی ارتقا می دهند. پوشش آلومینیومی استفاده شده روی بعضی از انواع هاردباکس سفارشی، باعث براقی و جذابیت طرح بسته بندی شما می شود. با استفاده از تکنیک نقش برجسته هم می توان ظاهری لوکس تر برای بسته بندی ایجاد کرد که جذابیت بصری بیشتری نیز دارد. روکش براقی که برای هاردباکسهای سفارشی کار می شود، تاثیری آنی در جلب نظر مشتریان خواهد داشت و می تواند حاوی لوگوی شرکت شما باشد. لمینتهای مات، حریر یا براق نیز تضادی زیبا با کلیت هاردباکس ایجاد کرده و نقشی موثر در افزایش جذابیت آن ایفا می کنند.

مطلب پیشنهادی:   نکات مهم در اثاث کشی

پوشش های مختلف هاردباکسهای سفارشی

انتخاب یک متریال مناسب برای بخش خارجی هاردباکس ( جعبه سخت )می تواند پیام واضحی از برند شما را به مشتریان بالقوه برساند. به طور مثال، استفاده از متریال جین در قسمت بیرونی هاردباکس می تواند تضاد جالبی با قسمت چرمی داخلی آن ایجاد کرده و تجربه ای بی نظیر را برای خریدار کالا به همراه بیاورد. بسته به استراتژی بازاریابی شما، بافت و پوشش بسته بندی محصول می تواند نقشی حیاتی در پیشبرد اهداف برندتان بر عهده داشته باشد. پوشش‌هایی که حس و حال پارچه را تداعی می کنند هم می توانند حسی متفاوت به هاردباکس ببخشند. بسته بندی های لوکس با یک پوشش باشکوه به راحتی چشم مشتریان را می گیرند و حس و حال کیفیت واقعی کالای موجود در بسته بندی را به خوبی به وی منتقل می کنند. لمینت های نرم هم حس آرامش خاصی را ایجاد کرده و به مشتری اطمینان می دهند که محصول خوبی در بسته بندی انتظار آنها را می کشد. همین جذابیت بسته بندی است که باعث می شود مشتری بالقوه ترغیب شود کالا را برای یک بار هم که شده در دست بگیرد و به این ترتیب موقعیت بیشتری برای آشنایی او با اصل محصول ایجاد خواهد شد.

برندسازی از طریق هاردباکسهای سفارشی

به طور معمول، برای حفظ ایمنی و نشان دادن ارزش کالاهای لوکسی مانند جواهرات، ساعت، محصولات شرکت اپل، شکلاتهای خاص، لوازم آرایشی و بهداشتی و لوازم الکترونیکی، به بسته بندی های خاص در صنعت  کارتن سازی هم نیاز است. بسته بندی های تک رنگ، ظاهری ساده اما شیک و رویکردی مینیمال به طراحی هاردباکسهای سفارشی برای محصولات لوکس، برگهای برنده برندسازی برای محصول شما خواهند بود. به چشم آمدن لوگوی متمایز روی بسته بندی که هر فردی بتواند آنها را از چندین متری هم تشخیص دهد، باید هدف نهایی شما از بسته بندی محصول در هاردباکسهای سفارشی باشد. یک شرکت یا کسب و کار کوچک که به تازگی وارد عرصه بازار محصولات لوکس شده، ممکن است برای تصمیم گیری درباره این نوع بسته بندی و اجرای آن به کمک نیاز داشته باشد. به همین منظور صنایع بسته بندی سپیدار کارتن آمادگی دارد شما را با دنیای گسترده هاردباکسهای سفارشی آشنا کرده و بهترین انتخاب را به شما پیشنهاد دهد.
پیش از اینکه مشتریان متقاعد شوند کالای یک برند از کیفیت لازم برخوردار است و ارتباطی میان ویژگی های محصول لوکس و برند آن برقرار کنند، باید با نوعی از بسته بندی مواجه شوند که شیک و قابل تشخیص باشد. این دقیقاً همان کاری است که برند اپل برای بسته بندی محصولاتش انجام داده است. آنها لوگوی خود را به طور مداوم در معرض دید مشتریان قرار می دهند، اما به نه صورتی اغراق شده. به علاوه تمرکز این شرکت بر کیفیت بسته بندی و احساسی که منتقل می کند نیز ستودنی است.

مطلب پیشنهادی:   ایده های نوین برای بسته بندی غذا

تناسب، حالت و کاربردی بودن هاردباکس سفارشی

هاردباکس سفارشی باید به خوبی همه اجزای محصول داخل آن را در خود جای دهد. وقتی مشتری بسته بندی یک کالای لوکس را باز می کند، انتظار دارد تا محتویات آن به بهترین شکل در جعبه ثابت و بدون حرکت شده باشند. قطعاً محصولی که قطعات مختلف آن در بسته بندی به اطراف حرکت کرده و حس تزلزل و ناپایداری را به مشتری منتقل می کند، موفقیت چندانی در فروش و برندسازی کسب نخواهد کرد.

انتخاب تولید کننده برتر هاردباکس سفارشی

طراحی یک هاردباکس سفارشی باکیفیت، مستلزم استفاده از مهارت و تجربه و نیز تجهیزات پیشرفته است. شرکتهای تولید کننده هاردباکس، باید به مشتریان امکان دهند تا با متریال و پوششهای مختلف هاردباکس آشنا شده و بهترین گزینه ها را برای محصول خود انتخاب کنند. شاید کسب و کاری تمایل داشته باشد که از تیم طراحی خود برای سفارش طرح روی بسته بندی ها کمک بگیرد. اما استفاده از تجربیات صنایع بسته بندی و چاپ هم می تواند بسیار مفید باشد. همکاری با شرکتی که تجربه لازم در تولید هاردباکسهای سفارشی را دارد می تواند راهکارهای تازه ای را پیش پای کسب و کار شما قرار دهد. صاحبان محصولات لوکس قطعاً برای تهیه بسته بندی کالای خود باید با تولیدکنندگانی کار کنند که تجربه طراحی انواع مختلفی از هاردباکس سفارشی را داشته باشند و یک نسخه ثابت را به همه مشتریان خود پیشنهاد ندهند. بسته بندی و محصول موجود در آن باید به قدری بی نقص با هم هماهنگ شده باشند، که مشتری به چشم یک موجودیت واحد به آن نگاه کند و ارزش بسته بندی با کیفیت ممتاز محصول در هم ادغام شده باشد. این اقدام به شرکتها فرصت می دهد تا از طریق ایجاد تجربه ای لوکس برای مشتریان خود، محصولشان را بیش از پیش مطرح کنند.

مطلب پیشنهادی:   RSC با کف چفت شونده (ته قفلی)؛ جعبه‌ای خارق‌العاده

سفارش یک هاردباکس شخصی سازی شده

وقتی قصد تصمیم گیری درباره شکل و سایز هاردباکس را دارید، باید ابتدا کاربرد آنها را مشخص کنید. همچنین می‌توانید از کارشناسان سپیدار کارتن مشاوره و راهنمایی بگیرید. کافی است اطلاعاتی لازم درباره نوع محصول و جنس آن را در اختیار کارشناسان صنایع بسته بندی سپیدار کارتن قرار دهید، تا ادامه کار را به بهترین شکل بر عهده بگیرند. تیم طراحی سپیدار کارتن می‌تواند متناسب با نیاز و خواسته شما بهترین هارد باکس های اختصاصی را طراحی کند.

از طریق صفحه سفارش هاردباکس و یا شماره تماس ۷۷۲۸۹۳۹۰ با کارشناسان ما در تماس باشید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آدرس کارخانه: تهران، شهرک خوارزمی، فاز۲، بلوار گلستان، ابتدای خیابان بگونیا، پلاک۱۳۶
Call Now Buttonمدیر عامل 09122457636