مقالات

کارتن های استاندارد مخصوص اسباب کشی

5/5 - (1 امتیاز)

کارتن های استاندارد مخصوص اسباب کشی

کارتن اثاث کشی برای بسته بندی وسایل مختلف به کارتن هایی با سایزهای متفاوت نیاز خواهید داشت و باید مجموعه ای از کارتن های مقوایی در سایز های مختلف را تهیه کنید:

  • کارتن های مقوایی کوچک که برای بسته بندی اجسام سنگینی همچون کتاب، ابزار، اشیاء شکننده (مثل لیوان، تابلوهای نقاشی و آثار هنری) ایده آل می باشند.
  • کارتن اثاث کشی یا سایز متوسط که برای بسته بندی لباس، کفش، اسباب بازی ها، لوازم الکترونیکی و وسایل پخت و پز مناسب می باشند.
  • کارتن های مقوایی بزرگ که می توان از آن ها برای بسته بندی بالشت، پتو، تشک و سایر وسایل سبک بهره گرفت.

کارتن های مقوایی

کارتن های مقوایی مخصوص اسباب کشی

ممکن است کارتن های مقوایی استاندارد و معمولی به حد کافی محکم و بادوام نبوده یا صدمه دیده باشند، در نتیجه نتوانند آن گونه که باید و شاید از دارایی های گرانمایه و آسیب پذیر شما محفاظت کنند. در چنین شرایطی است که کارتن اسباب کشی به دادتان می رسد؛

  • کارتن های مخصوص جا به جا کردن لباس ها که به مانند یک کمد لباس طراحی شده اند.
  • کارتن اثاث کشی مخصوص بسته بندی بشقاب و ظروف آشپزخانه که بسیار محکم و با دوام بوده و منحصراً برای بسته بندی اشیاء شکننده طراحی شده اند.
  • کارتن های مخصوص بسته بندی آینه و تابلو که قالب بدنه آن ها مطابق با ابعاد و شکل قاب تابلوهای نقاشی، آینه های بزرگ و سایر آثار هنری طراحی شده اند و برای سالم ماندن قابشان ضربه گیرهایی درون این کارتن ها تعبیه شده است.
مطلب پیشنهادی:   مقوای کرافت چیست؟

از دیگر کارتن های استاندارد مخصوص اسباب کشی می توان به کارتن های مخصوص بسته بندی فایل، لامپ و سایر وسایل ریز و درشت اشاره داشت که می توانند تمامی نیازهای شما را در این زمینه مرتفع سازند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آدرس کارخانه: تهران، شهرک خوارزمی، فاز۲، بلوار گلستان، ابتدای خیابان بگونیا، پلاک۱۳۶
Call Now Buttonمدیر عامل 09122457636