مقالات

بسته بندی سفارشی

بسته بندی سفارشی چه تاثیری بر فروش محصول دارد؟

5/5 - (1 امتیاز)

افراد بسیاری در هنگام خرید خود، تحت تاثیر بسته بندی کالا قرار می گیرند، زیرا بسته بندی یک طراحی ویژه است که واکنش احساسی مثبت ایجاد می‌کند و مشتری در ابتدا با بسته بندی محصول مورد نیازش مواجه می شود و در نتیجه تاثیر بسیار زیادی در انتخاب شدن کالا از سوی آن ها و فروش محصول دارد. وقتی که بسته بندی مستقیما بر تصمیم خرید تاثیر گذار نباشد، مثل وقتی که به طور آنلاین خرید می‌کنید، مشتری بعد از خرید، بسته بندی کالای خود را خواهد دید و همین موضوع تاثیر ذهنیت مثبت و یا منفی مشتری بر خرید خود را به طور فزاینده ای افزایش می دهد. متخصصان بر این عقیده اند که اهمیتی ندارد که چه زمانی مشتری بسته بندی کالای شما را ببیند، در هر صورت بسته بندی کالا تاثیر بسزایی هم بر میزان فروش و هم بر رضایت مشتریانتان خواهد داشت. در نظر گرفتن یک بسته بندی سفارشی خوب باید جزو اولیت های تیم طراحی و توسعه محصول شما باشد.

جعبه بسته بندی سفارشی
جعبه‌های بسته بندی سفارشی

جعبه‌های بسته‌ بندی سفارشی با برچسب‌های بصری جذاب می‌تواند نام تجاری شرکت شما را از دیگران متمایز کند و تاثیر زیادی بر پیشرفت برند شما داشته باشد. استفاده از مواد اولیه با کیفیت و بسته بندی سفارشی شده در جعبه کالاهایتان می‌تواند نشان دهنده‌ی منحصربفرد بودن محصولات شما باشد.

یک راه جالب دیگر برای جلب توجه مشتری ها به سمت محصول خود، استفاده از برچسب یا استیکرهای بسته بندی است که آدرس، نشان تجاری و یا نام شرکت‌ بر روی آن هک شده باشد. اغلب مواد غذایی مانند غذاهای آماده برای پخت، لازم است تا ارزش غذایی و ترکیبات آن ها به صورت چاپ شده در بسته بندی وجود داشته باشند که به راحتی قابل خواندن باشد. یک برچسب کوچک ناخوانا می‌تواند عواقب ناخوشایندی در آمار فروش محصولاتتان به‌همراه داشته باشد و همچنین استفاده از رنگ های مناسب با توجه به نوع محصول، نیز تاثیر بسیاری در ایجاد جاذبه برای محصول شما خواهد داشت.

مطلب پیشنهادی:   صنعت کارتن سازی | کمک یا آسیب به محیط زیست؟

فواید بسته بندی سفارشی
فواید بسته بندی سفارشی

جعبه‌ های بسته بندی سفارشی شده نه تنها باعث دیده شدن محصولاتتان توسط مشتریان می‌شوند، بلکه کمک بسیاری در جلب اعتماد مشتریان و انتخاب شدن کالای شما در بین محصولات رقبایتان می کنند. بسته بندی های سفارشی، شما را قادر می سازد تا از طریق برندسازی و بازاریابی، بتوانید محصول خود را بفروشید. گاهی تلاش‌های کم و کوچک، بطور چشمگیری بر رشد برند و احساس رضایت مشتریان شما تاثیرگذار است.

آدرس کارخانه: تهران، شهرک خوارزمی، فاز۲، بلوار گلستان، ابتدای خیابان بگونیا، پلاک۱۳۶
Call Now Buttonمدیر عامل 09122457636