انواع پاکت کرافت آماده

انواع پاکت کرافت آماده

انواع پاکت کرافت آماده

Rate this post

پاکت کرافت آماده چیست؟

درباره پاکت کرافت آماده چه می دانید؟

پاکت کرافت آماده و به صورت کلی باکس های کرافت ساده از ارزان ترین و همچنین پرکاربرد ترین بسته بندی های موجود در سرتاسر دنیا است. از جمله مزایای این بسته بندی می توان به قابلیت تجدید پذیری و بازیافت و در دسترس بودن و همچنین قیمت مناسب آن اشاره نمود. کرافت آماده در مدل ها و سایز های گوناگون از کوچک تا بزرگ به منظور مصارف مختلف تولید و روانه بازار می شود که در ادامه به معرفی مدل ها جنس ها و سایزهای مختلف این پاکت های آماده در کارتن سازی سپیدار خواهیم پرداخت .

پاکت کرافت آماده چیست؟

پاکت کرافت ساده:

پاکت کرافت ساده برای انواع غذاهای بیرون بر از جمله رستوران ها، فست فود ها و دلیوری ها مورد استفاده قرار می گیرد. این پاکت ها مدل ها و ضخامت های گوناگونی دارند و به شکل دسته دار و بدون دست به تولید می‌رسند باکس کرافت ساده بدون چاپ تولید شده و اگر مشتری سفارشی بالاتر از ۱۰۰۰ عدد داشته باشد. اطلاعات لوگوی مورد نظر را نیز می توان بر روی آن چاپ کرد.

انواع کرافت آماده

پاکت کرافت آماده:

کرافت آماده یا عمومی با چاپ دیفالت و سرهای از پیش چاپ شده تولید و به فروش خواهند رسید. آنها همانند پاکت های بدون چاپ ساده در جنس ها و ابعاد گوناگون تولید و روانه بازار می شوند. با کسانی که رفت آماده امکان چاپ لوگو و اطلاعات مشتری را ندارند و مشتری می‌تواند تنها بر روی آنها برچسب یا لیبل بس باشد.

مطلب پیشنهادی:   هزینه تنظیمات اولیه در تولید بسته بندی

موارد استفاده این پاکت ها:

چه مدل آماده و چه مدل ساده موارد مصرف گوناگونی دارند؛ مثل:

موارد استفاده این پاکت ها

  • اول، به منظور بیرون بر بودن و دلیوری انواع غذاهای فست فودی.
  • دوم، به ‌منظور غذاهای رستورانی و دلیوری های بیرون بر.
  • سوم، ارسال و حمل انواع خرید های فروشگاهی.

مدل های دسته دار و بدون دسته پاکت ها:

از مدل دسته دار بیشتر برای بوتیک ها و فروشگاه ها و امور تبلیغاتی بهره می‌گیرند که نسبت به مدل بدون دست قیمت بالاتری دارد. این دسته از جنس کنفی کاغذی پارچه ای و نخی ساخته می شود که بر اساس قیمت وزن پاکت به کار می روند به صورت عمده از دسته کنفی و کاغذی به منظور مصارف ای با تحمل وزن زیر دو کیلو استفاده می شود.

مدل های دسته دار و بدون دسته پاکت ها

جنس پاکت کرافت آماده تولیدی این راکت‌ها از کاغذ کرافت بوده که بین ۷۰ تا ۲۰۰ گرم وزن دارد که مشتری با توجه به مدل مصرف خود ساک دستی یا پاکت را انتخاب میکند. مسلم است با افزایش گرماژ کاغذ مورد استفاده و ضخیم شدن آن قیمت تمام شده نیز بالا می رود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 info@sepidarcarton.com

دفتر فروش: ۷۷۲۸۹۳۹۰  |  ۷۷۲۸۹۳۹۱  |  ۷۷۸۲۳۱۷۲
خط تلگرام دفتر مرکزی: ۰۹۱۲۲۴۵۷۶۳۶

آدرس کارخانه: تهران، شهرک خوارزمی، فاز۲، بلوار گلستان، ابتدای خیابان بگونیا، پلاک۱۳۶
پیمایش به بالا
Call Now Buttonفروش مستقیم 09128495484