جعبه فانتزی و شکلات

سفارش جعبه فانتزی و شکلات

سپیدار کارتن با به کارگیری کلیه‌ امکانات چاپ اتوماتیک، لمینت، چاپ فلکسی و جعبه‌های مقوایی چندلایه با قابلیت چاپ دیجیتالی جعبه‎ های شکلات شما را چاپ، اجرا و تولید می‌‎کند.

تولید جعبه شکلات مورد نیاز واحد صنعتی خود را با اطمینان به سپیدار کارتن بسپارید.

برای ارتباط با بخش فروش جعبه فانتزی و شکلات می‌توانید فرم سفارش را پر فرمایید یا از روشهای زیر استفاده کنید:

تماس با بخش فروش۷۷۲۸۹۳۹۰-۰۲۱

تماس با مدیرعامل: ۰۹۱۲۲۴۵۷۶۳۶

(با کلیک به روی شماره موبایل به پیام رسان مربوطه منتقل خواهید شد)

فرم سفارش آنلاین جعبه فانتزی و شکلات

همکاران بخش فروش در ساعات کاری، حداکثر ۲ ساعت پس از تکمیل فرم، برای پیگیری با شما تماس خواهند گرفت.

جعبه‌ شکلات کادویی

طراحی و بسته‌بندی عامل تأثیرگذار در فروش هر محصولی است که باید مطابق با سلیقه مخاطبان به انجام برسد. وقتی پای بسته‌بندی هدیه و محصولات کادویی مانند شکلات در میان باشد، موضوع جعبه کادویی بیش از پیش اهمیت پیدا می‌کند. به طور حتم مشتری از یک بسته بندی کادویی این انتظار را دارد که علاوه‌بر زیبایی، استحکام کافی را نیز داشته باشد و هدیه سالم به دست صاحبش برسد.

کمتر کسی پیدا می‌شود که از شکلات، این تنقلات و خوراکی پرطرفدار در دنیا لذت نبرد. عده زیادی از افراد شکلات را به عنوان یک هدیه برای عزیزانشان خریداری می‌کنند و به این شکل حسن سلیقه خود را نشان می‌دهند. همین موضوع سبب شده است تا تولید کنندگان شکلات و جعبه‌های شکلات به چالش کشیده شوند و در تولید محصولات جدید با هم رقابت داشته باشند. جعبه‌های کاغذی و جعبه‌های شکلات در شکل‌های متنوع طراحی و تولید می‌شوند که معمولا مدل، رنگ و تزیینات آن‎ها برگرفته از خصوصیات محصول یا شکلاتی است که درون آن قرار خواهد گرفت. ظاهر بسته‌بندی شکلات از طعم آن مهم‌تر است. بسیاری از افراد در خرید یک جعبه شکلات کادویی به ظاهر شیک و زیبای جعبه از خود شکلات بیشتر اهمیت می‌دهند.

هر کدام از مدل‌های جعبه‌های شکلات، زیبایی و جذابیت خاص خود را دارند. بعضی مدل‌ها بسیار مقاومند و عزیزان شما می‌توانند آن را به عنوان یادگاری نگهدارند و از آن استفاده کنند. پس هنگام خرید یک جعبه شکلات به کارایی آن هم دقت نمایید. جعبه‌های زیبای شکلات هدیه خاصی برای مناسبت‌های ویژه مانند تولد، سال نو، ولنتاین و… هستند.

تولید جعبه شکلات

به کارگیری کمی خلاقیت در صنعت بسته‌بندی شکلات و ساخت سایر جعبه های کاغذی می‌تواند روش تبلیغاتی بسیار مؤثری برای فروش بیشتر باشد. همچنین وجود بازار رقابتی بین تولید کنندگان یک محصول مشابه لزوم توجه به داشتن بسته‌بندی خاص و خلاقانه را دو چندان می‌کند. مسلما بسته‌بندی زیبای شکلات تأثیر مثبتی بر نظر مشتری دارد. جعبه شکلات وقتی با کیفیت باشد، ارزش برند تولیدی شکلات را در نگاه مشتری بالا می‌برد. توجه داشته باشید نحوه قرارگیری شکلات درون جعبه باید بسیار خاص باشد. اگر از شکلات گران قیمت درون جعبه استفاده می‌کنید، باید طراحی به شکلی باشد، که لوکس بودن برند شما را نشان دهد.

جعبه‌های شکلات هارد باکس‌هایی هستند که در تولید آن‌ها باید از بهترین مواد ممکن استفاده کرد. از خصوصیات دیگر که در تولید جعبه‌های شکلات درنظر گرفته می‌شود رنگ‌بندی مناسب، استحکام جعبه و استفاده از تزئینات روی جعبه هستند. به هیچ وجه این جعبه‌ها از مواد بازیافتی تولید نمی‌شوند، زیرا سبب می‌شود جعبه بوی بسیار بدی داشته باشد و این بو به شکلات داخل جعبه منتقل شود. جعبه‌های شکلات معمولا از مقواهای گرم پایین یا به اصطلاح کارتی تولید می‌شوند که ظاهری شیک‌تر دارند.

تولید جعبه شکلات سپیدار کارتن

از دیگر تولیدات سپیدار کارتن طراحی و تولید خلاقانه و کاربردی جعبه‌های شکلات است. جذابیت ظاهری جعبه‎ های شکلات مثال خوبی است تا اهمیت داشتن ایده در طراحی جعبه ها را بیش از پیش متوجه شویم. تولید جعبه شکلات در سپیدار کارتن با استفاده از تجهیزات و امکانات ویژه انجام می‌گیرد. سپیدار کارتن با استفاده از متریال درجه یک جعبه‌های شکلات باکیفیتی تولید می‌نماید. سپیدارکارتن علاوه بر رعایت اصول یک بسته‌بندی سالم و مطمئن برای حفظ محصول از آسیب‌های فیزیکی و یا صدمات ناشی از موارد مربوط به حمل‌ونقل و جا‌به‌جایی محصول توجه به جنبه‌های زیبایی شناختی و بصری را برای جذب مصرف کننده مورد توجه قرار می‌دهد و به خوبی می‌داند که بسته‌بندی به نحوی معرف شخصیت برند شماست و قرار است در برخورد اول با مخاطبان محصول شما را معرفی ‌کند. بنابراین جعبه‌های شکلات که امروزه به عنوان هدیه به دوستان و عزیزانمان هدیه می‎دهیم باید علاوه بر کیفیت شکلات دارای بسته‌بندی شیک و متمایز و در خور عنوان هدیه باشند.

قیمت جعبه شکلات

نکات بسیاری بر قیمت تمام شده جعبه شکلات تأثیر می‌گذارد. هرچه این محصول زیباتر و باکیفیت‌تر باشد، هزینه تمام شده نیز بالاتر می‌رود. فاکتورهای مهم بعدی در سفارش جعبه شکلات به ابعاد جعبه، جنس جعبه و تعداد آن بستگی دارد. شما برای سفارش جعبه می‌توانید از جنس شیشه و چوب نیز استفاده کنید که مسلما قیمت تمام شده بالاتر خواهد بود. توجه داشته باشید معمولا سفارش جعبه‌های اختصاصی به دلیل ظرافت و دشواری در اجرای طرح، ممکن است هزینه بیشتری داشته باشند.

سخن پایانی

اگر قصد دارید پیشرفت قابل توجهی در کسب و کار خود داشته باشید باید به فکر انتخاب یک جعبه زیبا، باکیفیت و خاص باشید. شما از این طریق می‌توانید به بهترین شکل برند خود را معرفی نمایید. یک جعبه کادویی لوکس و زیبا علاوه‌بر ماندگاری مورد توجه بسیاری از اشخاص قرار می‌گیرد.

Call Now Buttonمدیر عامل 09122457636