مقالات

جعبه کارتنی کیبوردی

جعبه کارتنی کیبوردی

Rate this post

درباره ی جعبه کارتنی چه می دانید؟

چرا بهترین بسته بندی برای محیط زیست، جعبه ی کارتنی نام دارد؟

آیا درباره ی جعبه کارتنی کیبوردی مطلبی شنیده اید؟

در ادامه ی این متن به سوالات شما پاسخ خواهیم داد. پس به خواندن ادامه دهید.

جعبه های کارتنی یا جعبه ی مقوایی راه راه به متداول ترین مدل بسته بندی مبدل گشته اند و در سرتاسر جهان مورد استفاده قرار خواهد گرفت. کاغذ راه راه که در جعبه های مقوایی به کار می رود، دارای فواید زیادی است. آن امری که آن را مفیدتر می کند، این واقعیت می باشد که اثر بالشتی داشته و از ورود رطوبت به درون جعبه جلوگیری می نماید. جدا از این، بهره گیری از جعبه های مقوایی کارتنی فواید بی شماری در محیط خواهد داشت.

مزایای جعبه کارتنی یا جعبه های مقوایی راه راه چیست؟

اول، از این جعبه ها می توان دوباره استفاده نمود:

هدف اصلی تولید محصولات دوستدار محیط زیست، به کارگیری مجدد آنهاست. جعبه کارتنی به علت تجمع گوشه های انعطاف پذیر، به راحتی جمع می گردند. می توانید این جعبه ها را تا نموده و دوباره به منظور استفاده های بعدی از آنها بهره بگیرید. علاوه بر این، می توان آنها را به راحتی ذخیره نمود؛ چرا که فضای زیادی را اشغال نخواهند کرد. بیشتر تولیدکنندگان جعبه کارتنی این جعبه ها را در اندازه های مختلف تولید می کنند تا مشتریان در زمان خرید گزینه های مختلفی به منظور انتخاب داشته باشند.

مزایای جعبه کارتنی یا جعبه های مقوایی راه راه چیست؟

دوم، صرفه جویی در مصرف انرژی:

یکی از عللی که جعبه کارتنی چنین تقاضاهای زیادی دارند، تولید آنها از مواد قابل بازیافت می باشد. این امر به صرفه جویی در مقدار زیادی انرژی در واحد تولید کمک خواهد کرد. اگر ساخت جعبه کارتنی را دیده باشید، متوجه خواهید شد که از مواد محلی موجود تولید شوند. همچنین از نظر هزینه حمل و نقل صرفه جویی زیادی می گردد. از آنجا که می توانید از جعبه کارتنی استفاده مجدد نمایید، نیاز به تولید جعبه های جدید کم می شود. این مطلب در نهایت منجر به صرفه جویی زیادی در انرژی می شود؛ چرا که هیچ ماده اولیه ای مورد نیاز نمی باشد.

مطلب پیشنهادی:   تاثیر رنگ در بسته بندی محصول

سوم، طراحی بسته بندی نوآورانه:

از دیگر مزایای کار با تولیدکنندگان جعبه کارتنی این می باشد که آنها طراحی بسته بندی را انجام می دهند که از نظر محیط زیست پایدار باشند و دیگر نیازی به بهره گیری از مواد اضافی در جعبه نمی باشد. اما، می توانید اطمینان یابید که قدرت جعبه حفظ می شود و بسته بندی فشرده خواهد بود. مقاومت ساختاری جعبه منجر به محافظت بهتر می گردد. مهمتر از همه، طراحی جعبه ها به شیوه ای صورت می گیرد که با کمترین مقدار مواد ساخته گردد.

مزایای جعبه کارتنی یا جعبه های مقوایی راه راه چیست؟

چهارم، بهره گیری از مواد تجدید پذیر به منظور ساخت جعبه ها:

آیا تا به حال مواد تشکیل دهنده یک جعبه کارتنی را مشاهده کرده اید؟ در غیر اینصورت، باید دانست که آنها از کاغذهایی تولید شده اند که از درختان کاج یا توس تولید می گردند. تعداد زیادی از این درختان را می یابید و می توانید آنها را در خاک های گوناگون پرورش دهید. همچنین، آنها بسیار سریع رشد می کنند و تولید سریع جعبه کارتنی به بهترین شرکت چاپ و بسته بندی زیادی کمک نموده است. جنگل هایی که مواد جعبه از آنجا برداشته خواهند شد، به صورت پایدار مدیریت خواهد شد.

انواع جعبه لمینتی کیبوردی را بشناسید:

جعبه های لمینتی کیبوردی به منظور محصولات گوناگون به کار می روند و به علت استحکام بالا و قابلیت چاپ در دو سمت بسیار پر طرفدار می باشند. در دنیای مدرن امروز، فروش بسته های اشتراکی برای لوازم آرایش و لوازم تحریر بسیار محبوب گشته و این شرکت ها به منظور محافظت محصولات خود از جعبه لمینتی کیبوردی کاربرد دارد.

مطلب پیشنهادی:   قصد خریدن ویترین‌های POP (نقطه خرید) را دارید؟

انواع جعبه لمینتی کیبوردی را بشناسید
این جعبه ها، علاوه بر کاربردی بودن، بسیار خاص و شیک می باشند و به منظور جعبه های کادو و هدیه هم مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

جعبه لمینتی رنگی:

بسته بندی رنگی و شاد بسته به مدل محصول سبب جلب مشتری و بالا بردن فروش می گردد.

جعبه لمینتی کرافت:

جنس کرافت همواره از مواد بسیار پر طرفدار در بسته بندی بوده و حس طبیعت و تازگی را القا خواهد کرد.

بسته بندی چند محصول:

برخی بیزینس ها چند محصول را در قالب یک پک به فروش خواهند رساند و به منظور بسته بندی و ارسال آن از جعبه لمینتی کیبوردی استفاده می نمایند. این مدل بسته بندی از محصولات در مقابل ظربه حفاظت می نماید و بسیار چشم نواز خواهد بود.

دوستدار محیط زیست است!

جعبه لمینتی کیبوردی به طور کامل قابلیت بازیافت را داشته و به علت شکل خاص آن بسیاری از افراد به عنوان نظم دهنده از آن بهره می گیرند و به راحتی به دور انداخته نمی گردد.

سپیدار کارتن فعال در زمینه کارتن سازی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آدرس کارخانه: تهران، شهرک خوارزمی، فاز۲، بلوار گلستان، ابتدای خیابان بگونیا، پلاک۱۳۶
Call Now Buttonمدیر عامل 09122457636