مقالات

سینی بستنی مقوایی

5/5 - (1 امتیاز)

سینی بستنی مقوایی

بسته بندی مواد غذایی و خوراکی ها یکی از روش های بسته بندی است که نیاز به دقت بیشتری دارد. از آن جایی که مواد غذایی نسبت به سایر کالاها زودتر دچار خرابی و یا تغییر شکل می‌شوند، نیازمند نوع خاصی از بسته بندی هستند که در طی مراحل حمل و نقل و تا زمانی که به دست مصرف کننده برسد؛ علاوه بر شکل ظاهری، سته بندی ها نباید کیفیت و خواص خود را از دست بدهند. یکی از مواد غذایی که به سرعت در مرحله حمل و نقل دچار تغییر شکل می‌شود بستنی است. بستنی‌هایی که از طریق وکیومی بسته بندی می‌شوند بعد از تولید به راحتی در دمای مناسب نگهداری می‌شوند؛ ولی بستنی هایی که نیاز به نوع خاصی از نگهداری دارند می‌بایست علاوه بر بسته بندی ظاهری، از نظر کیفیت سینی بستنی مقوایی که برای آن ها تولید و تهیه شده است نیز مورد بررسی قرار گیرند.

این سینی های مخصوص که در برخی موارد جهت شیرینی جات نیز مورد مصرف قرار می‌گیرد از مقواهای مخصوص تشکیل می‌شوند و جهت ثابت و یکسان نگه داشتن خوراکی های ریختنی از جمله بستنی می‌باشند.

امروزه سینی مقوایی در صنعت کارتن سازی جزء پرمصرف‌ترین محصولات تولیدی شرکت های کارتن سازی به حساب می آید. این نوع سینی به دلیل قابلیت‌هایی که دارد برای بسته بندی انواع مختلف بستنی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. از طرفی این سینی ها می‌توانند وزن بالایی را تحمل کنند که این مورد باعث فروش زیاد آن‌ها شده است. علاوه بر این، سینی بستنی مقوایی امکان چاپ طرح و نقش دلخواه مشتریان را روی آن دارد. با استفاده از چاپ فلکسو می‌توان طرح مورد نظر را روی آن به ثبت رساند.

سینی بستنی مقوایی

 

ظروف بسته بندی و حمل بستنی

ظروف و صفحه های مقوایی که برای حمل و نقل و البته بسته بندی بستنی ها تولید می‌شوند عملکردی چند گانه را انجام می دهند. قبل از هر چیز نگاهی گذرا داشته باشیم به فرآیند تولید بستنی. بستنی از جمله خوراکی هایی است که در دمای بسیار پایین یعنی در حدود 20 درجه فارنهایت تولید می‌شود و مواد اولیه آن در این دما مخلوط شده و بستنی را تشکیل می‌دهند. دمای پایین در روند تولید بستنی به طور قابل توجهی در پایندگی این ماده خوراکی تاثیر گذار است. هر چه این فرآیند با دقت عمل بیشتری و در دمای مناسب تری انجام شود بسته بندی بستنی ها راحت تر و بهتر انجام می‌شود. با این حال بعد از مراحل بسته بندی، بستنی های آماده در یک مکان بسیار خنک قرار می‌گیرند تا جایی که دمای آن ها به صفر یا حتی پایین تر از آن برسد. این زمان است که بستنی برای حمل و ارسال به مراکز فروش آماده است. در این مرحله کاغذ های نگهداری بستنی یا به عبارتی سینی بستنی نقش به سزایی دارد. هر چه سینی بستنی مقاوم تر و اصولی تر باشد بستنی سالم تر و بی نقص تر به دست مصرف کننده می رسد.

مطلب پیشنهادی:   مزایای بسته بندی شیشه ای قابل بازیافت

سینی بستنی مقوایی

 

چرا باید سینی بستنی مقوایی سفارش دهیم؟

همانطور که در بخش قبل خواندیم، بستنی جزء محصولاتی است که بسته بندی آن اهمیت زیادی دارد و داشتن بسته بندی های خلاقانه می‌تواند در ارسال درست بستنی به مقصد و جلب رضایت مشتری تاثیر بسزایی داشته باشد. علاوه بر این یک مجموعه بستنی فروشی که محصولات خود را با کیفیت عالی تهیه می‌کند، لازم است سینی بستنی مقوایی مناسب نیز داشته باشد. این مسئله به هنر بازاریابی و برندینگ بسته بندی برمی‌گردد که مدیران این مجموعه چه مقدار از آن آگاهی دارند.

این مدل سینی‌ها در سایز های مختلف تولید می‌شوند. به عنوان نمونه سینی بستنی سایز متوسط جزء پرفروش‌ترین محصولات است. زیرا می‌تواند حجم مناسبی از بسته‌بندی را در خود جای دهد. این دقیقا همان چیزی است که مشتری از یک مجموعه حرفه ای انتظار خواهد داشت. از این رو پیشنهاد می‌کنیم بودجه مناسبی را برای جعبه لیوان بستنی در نظر داشته باشید.

قیمت سینی مقوایی بستنی

 

سینی بستنی مقوایی

سینی بستنی از مقوای تمیز و با کیفیت ساخته می‌شود که در برخی موارد به سفارش تولید کنندگان چاپ نیز بر روی آن انجام می‌گیرد. این مقواها در سایز های استاندارد و یکسانی تولید می‌شوند و وظیفه نگه داری بستنی در زمان حمل و نقل را به عهده دارند. مقوای سینی بستنی می‌بایست از نوعی مقوا تهیه شده باشد که بستنی را حتی در زمانی که دمای مناسبی برای خنک ماندن ندارد به خوبی نگه دارد. به طور معمول این مقواها یک سطح صاف در ابعاد جعبه بستنی هستند که برش هایی دایره شکل بر روی آن ها اعمال شده است تا بستنی در روی آن قرار گیرد. به این ترتیب تا زمانی که به دست مصرف کننده برسد مقوای بستنی همراه این محصول باقی می‌ماند. بنابراین می‌بایست شکل ظاهری خود را به خوبی حفظ کند. سینی های  بستنی معمولا به شکل یک سینی مربع یا مستطیل از جنس مقوای تقریبا ضخیم هستند که لبه های کوتاهی در اطراف آن وجود دارد. برش هایی که به منظور قرار دادن بستنی بر روی آن تعبیه می شود بسته به سفارش تولید کنندگان بین دو تا شش عدد می باشد.

مطلب پیشنهادی:   بسته بندی سفارشی چه تاثیری بر فروش محصول دارد؟

 

سینی بستنی سایز متوسط

 

مزایای سینی بستنی مقوایی

سینی مقوایی بستنی یکی از ساده‌ترین و در عین حال کارآمدترین روش‌هایی است که افراد برای بسته‌بندی و تحویل بستنی به مشتری از آن استفاده می‌کنند. این محصول کاربردهای مختلفی دارد ولی بیشترین استفاده از  سینی مقوایی، تحویل بستنی سنتی، فالوده و انواع بستنی‌ها به مشتری خواهد بود. امروزه بیشتر مدیران و صاحبان کسب و کارها با اهمیت بسته بندی آشنا شده‌اند و می‌دانند که بسته بندی و نقش آن در بازاریابی اهمیت بسیار بالایی پیدا کرده است.

از این رو با انتخاب جعبه بسته بندی مناسب علاوه بر کسب رضایت مشتری، می‌توان برای افزایش فروش نیز از آن بهره‌برد. سینی بستنی مقوایی به‌گونه‌ای است که اگر مشتریان سفارشات زیادی داشته باشند، می‌توانند با یکبار مراجعه به باجه صندوق و ثبت سفارش، تمامی سفارشات خود را با استفاده از این سینی دریافت کنند. این مسئله تاثیر زیادی در جلوگیری از شلوغی و ازدحام جمعیت خواهد داشت.

از دیگر مزایایی که سینی بستنی مقوایی دارد، بهینه سازی هزینه بسته بندی است. شما با سفارش یک سینی مقوایی می‌توانید تعداد زیادی محصول را بسته بندی کنید و لزومی به خرید جعبه‌های بسته بندی دیگر نخواهد بود.

قیمت سینی مقوایی بستنی

 

قیمت سینی مقوایی بستنی

قیمت سینی مقوایی بستگی به میزان سفارش شما و جنس مواد اولیه خواهد داشت. اصولا اگر به صورت عمده اقدام به ثبت سفارش کنید، هزینه کمتری را به نسبت سفارش تکی پرداخت خواهید کرد. همچنین استفاده از مواد باکیفیت همانند کارتن لمینتی و کارتن دایکاتی تاثیر زیادی در استحکام و مقاومت سینی بستنی خواهد داشت.

مطلب پیشنهادی:   به اوج رساندن یک برند با استفاده از بسته‌ بندی، بخش نخست

اگر قصد خرید سینی بستنی مقوایی را دارید، می‌توانید از مجموعه سپیدارکارتن اقدام به ثبت سفارش خود نمایید. این مجموعه با بهره‌مندی از نیروی‌کار مجرب و متخصص در کنار استفاده از ماشین‌آلات و دستگاه‌های روز دنیا، امکان تولید کارتن بسته بندی عمده و چاپ و بسته بندی را خواهد داشت. از این رو پیشنهاد می‌کنیم برای سفارش سینی بستنی مقوایی و سایر کارتن و جعبه بسته بندی، سپیدارکارتن را انتخاب کنید. امیدواریم این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آدرس کارخانه: تهران، شهرک خوارزمی، فاز۲، بلوار گلستان، ابتدای خیابان بگونیا، پلاک۱۳۶
Call Now Buttonمدیر عامل 09122457636