مقالات

گروه تولیدی سپیدار کارتن

مشتری مداری و کیفیت بالا سرلوحه کار در سپیدار کارتن

5/5 - (1 امتیاز)

مدیر عامل سپیدار کارتن تلاش برای جلب رضایت مشتریان از طریق استفاده از ماشین آلات به روز و نیروی انسانی مجرب را سر لوحه کار در کارتن سازی می داند. حسین زواره، کیفیت بالا و تحویل به موقع را دو رکن اساسی دست یابی به رضایت مشتری ارزیابی می کند.

گروه تولیدی سپیدار کارتن که از سال 91 فعالیت خود را در ساخت کارتن با سرمایه‌ای بالغ بر 600 میلیون تومان آغاز کرده است، کیفیت را شعار اصلی خود می داند.

به گفته حسین زواره، مدیر عامل سپیدار کارتن: بیشتر کارتن سازی ها پس از مدتی در یک سطح می‌مانند و بیشتر برنامه‌ خود را به کسب درآمد متمرکز می‌کنند، اما این گروه تولیدی بیشتر درآمد خود را برای ارتقای کیفیت هزینه می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تقریبا کسب و کار ما خانوادگی است و سه برادرم هم در این کار مرا یاری می‌کنند، افزود: استفاده از افراد خانواده علاوه بر اعتماد، باعث نظم در مدیریت تولید شده است و از زمانی که آنها به کارخانه آمده‌اند من فرصت بیشتری برای فعالیت‌های دیگر پیدا کرده‌ام.

اهداف گروه تولیدی سپیدار کارتن

مدیرعامل سپیدار کارتن با اشاره به اینکه در حال حاضر 18 نفر در آن مجموعه مشغول فعالیت هستند، گفت: من حاضرم هر کدام از پرسنلم که امکان ایجاد کارگاه مرتبط داشته باشند را کمک کنم تا به این صورت کسب و کار خودم را هم گسترش بدهم.

او اضافه کرد: هدف من ایجاد یک کارخانه ورق سازی است که ان شا لله تا پنج سال آینده به آن خواهم رسید و اگر خدا یاری کند پس از آن سراغ کارخانه کاغذ‌سازی می‌روم که البته بسیار هزینه‌بر است. من در حال حاضر پایه‌های گروه تولیدی سپیدار کارتن را پی‌ریزی کرده‌ام و امیدوارم که بتوانم به افق آینده که همان ایجاد کارخانه کاغذسازی است برسم.
زواره با اشاره به اینکه در کار ما رقابت خارجی معنا ندارد و تنها شرکت‌های ایرانی رقیب هم هستند، تصریح کرد: یکی از مشتریان کنونی سپیدار، به دلیل اینکه کیفیت کارتن های داخل نظر او را جلب نمی‌کرد کارتن های خود را از خارج کشور وارد می‌کرد، اما مدتی است که از سپیدار کارتن خرید می کند.

مطلب پیشنهادی:   کارتن بسته بندی

وی ادامه داد: البته در بحث کاغذسازی ما همچنان در بازار رقابتی با خارجی ها قرار داریم اما در این صنعت هم در حال پیشرفت هستیم و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک بتوانیم رقبای خارجی را از میدان به در کنیم. همچنین تولید هارد باکس را نیز در دستور کار داریم.

زواره به سیاست بخش فروش سپیدار کارتن هم اشاره کرد و افزود: ما در حال حاضر بیشتر با شرکت های بزرگ و برند همکاری داریم. چرا که این شرکت‌ها به دلیل اینکه برند هستند برای ما اعتبار می‌آورند.

همچنین این شرکت های بزرگ کنترل کیفیت های بالایی دارند و برای اینکه بتوانیم از فیلتر کیفی آنها عبور کنیم باید کیفیت خود را بالاتر ببریم و این باعث رشد ما می‌شود.

به گفته مدیر عامل گروه تولیدی سپیدار کارتن، اگر قرار باشد در کار خود موفق باشیم باید کیفیت و دقت را در تولیدات به کار گیریم و در کنار آن هم انجام به موقع تعهدات و خوش قولی را در اولویت قرار دهیم تا به این صورت مشتری مداری را در حد مطلوب اجرا کنیم.

1 دیدگاه دربارهٔ «مشتری مداری و کیفیت بالا سرلوحه کار در سپیدار کارتن»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آدرس کارخانه: تهران، شهرک خوارزمی، فاز۲، بلوار گلستان، ابتدای خیابان بگونیا، پلاک۱۳۶
Call Now Buttonمدیر عامل 09122457636