مقالات

جعبه های مقوایی

جعبه های مقوایی موج دار با ابعاد و چاپ كاملاً اختصاصی و سفارشی

5/5 - (1 امتیاز)

كارشناسان حرفه‌‌ای و زبده ما جعبه های مقوایی شما را با بهایی كاملاً منطقی و مقرون به صرفه و همان‌گونه كه شما خواسته‌اید، طراحی می‌كنند. كافیست با تماس تلفنی و یا ایمیل با نمایندگان با تجربه و كاربلد سپیدار کارتن تماس بگیرید تا از كیفیت بی نظیر خدمات ما بهره مند شده و جعبه‌ای كاملاً سفارشی و اختصاصی برای محصولات خود داشته باشید.

جعبه های مقوایی موج دار یك روش كلاسیك بسته بندی است كه دوام و كارایی و تنوع را برایتان به ارمغان می‌آورند. كیفیت جعبه‌‌‌ های مقوایی تولید شده توسط سپیدار کارتن و قیمت‌های قابل رقابت و مقرون به صرفه ما زبانزد خاص و عام است. جعبه‌های سفارشی و اختصاصی ما بسیار متنوع بوده و نمی‌توان برای كاربردهای آن محدودیتی قائل شد. جعبه‌های پرینت گرفته شده Sepidar Carton را می‌توان به مصرف شخصی و تجاری رساند. به ما اعتماد كنید، ما می‌توانیم تمامی نیازهای ریز و درشت شما را پاسخگو باشیم.

جعبه مقوایی

جعبه مقوایی موج دار چیست؟

جعبه های موج دار شكل كلاسیک جعبه‌ مقوایی به شمار می‌روند كه بدون تردید در گوشه و كنار زیاد با آن مواجه شده‌اید. دلیل رواج و محبوبیت این جعبه ها تنوع، كارآیی و دوام بالایشان می‌باشند. ما در طراحی جعبه های مقوایی حرف‌های بسیاری برای گفتن داریم؛ شما می‌توانید جعبه موردنظرتان را كاملاً باب میل و سلیقه خود طراحی كرده، لوگو، طرح یا متن دلخواهتان را بر روی آن درج كنید. جعبه های مقوایی موجدار بسیاری از نیازهای بسته بندی شما را برآورده می‌سازند و از این رو یك روش مطمئن و قابل اعتماد به شمار می‌روند. گزینه‌های متنوعی پیش رویتان قرار گرفته و می‌توانید از میان آن‌ها یكی را برگزینید. جعبه های شكاف دار معمولی و كلاسیك از دیرباز كارآیی و دوام خود را در مقوله حمل و نقل و انبار كردن اجناس به اثبات رسانده‌اند. با این حال نمونه‌هایی با طراحی پیچیده‌تر و حرفه‌ای نیز موجودند كه می‌توانند مطابق و متناسب با نیاز و خواست شما طراحی شوند.

مطلب پیشنهادی:   قصد خریدن ویترین‌های POP (نقطه خرید) را دارید؟

استفاده اختصاصی از جعبه های مقوایی موج دار

با توجه به تنوع بسیار بالای جعبه های مقوایی، شما می‌توانید گونه‌ای را انتخاب كنید كه مطابق و متناسب با نیازهای شماست. به دنبال جعبه‌ای هستید كه بتوان آن را به راحتی انبار كرد و بر روی هم انباشت؟ ما نمونه‌های فوق العاده‌ای برایتان سراغ داریم. نگران نحوه سرهم بندی كردن جعبه ها هستید و به دنبال گزینه ای می‌گردید كه بتوان خیلی سریع و راحت آن را مونتاژ كرد و در عین حال كارآمد و مفید باشد؟ ماورای نیازهایتان را فراهم می‌آوریم. مهم نیست در پی چه نوع جعبه‌ای هستید، ما در سپیدار کارتن هر آنچه نیاز دارید را عرضه می‌كنیم. از این بهتر می‌خواهید؟ جعبه های مقوایی موج دار شما را كاملاً منحصر به فرد طراحی می‌كنیم و به اهداف و آرمان‌هایتان جامه عمل می‌پوشانیم. هنر طراحی را با مرغوب‌ترین مواد اولیه و روش‌های قابل اعتماد تولید تلفیق می‌كنیم. باور كنید تولید جعبه سهل‌ترین و پیش پا افتاده‌ترین بخش كار ما تلقی می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آدرس کارخانه: تهران، شهرک خوارزمی، فاز۲، بلوار گلستان، ابتدای خیابان بگونیا، پلاک۱۳۶
Call Now Buttonمدیر عامل 09122457636