مقالات

جعبه های کارتنی دردار

کارتن در دار و ترفندهای جدید بسته‌بندی

5/5 - (1 امتیاز)

کارتن در دار محبوب‌ترین محصولات در حوزه بسته‌بندی کالاها به خصوص مواد غذایی هستند، در سال 2012 سرمایه‌گذاری برای تولید این بسته‌ها 140 هزار میلیون دلار بوده و پیش‌بینی می‌شود این رقم همچنان افزایش پیدا کند و در سال 2018 به 184 هزار میلیون دلار برسد.جعبه های کارتنی در دار بیشتر برای محصولات منجمد و یا خشک شده مورد استفاده قرار گرفته است، این گونه موادغذایی هم تقاضای بیشتری به نسبت دیگر مواد غذایی دارند. از سال 2010 که مواد آلاینده خطرناکی در بسته‌بندی‌های برخی مواد غذایی مشاهده شد، نگرانی‌ها در خصوص این موضوع و افزایش سلامت بسته بندی مواد غذایی افزایش یافت. به همین خاطر هم در ژوئن سال 2012 آژانس استانداردهای مواد غذایی، اسکنرهایی را طراحی کرد که قادر بود هرگونه آلودگی در چاپ و بسته‌بندی مواد غذایی را تشخیص دهد.

از این جهت امروزه نگرانی‌ها در خصوص سلامت بسته‌بندی‌ها کمی کاهش پیدا کرده است. حال ما در این مقاله تصمیم داریم، 5 جهت‌گیری جدید در خصوص اینگونه مواد غذایی به شما معرفی نماییم.

نكات کلیدی در طراحی بسته بندی مواد غذایی

نیمی از افراد جامعه به‌ واسطه بسته­بندی محصول آن را تهیه می‌کنند و در خریدهای مواد غذایی، عاملی که در نگاه اول روی خریدار تأثیر می‌گذارد طراحی بسته­ بندی محصولات مواد غذایی است. به همین دلیل در ادامه به بررسی دلایل اهمیت این موضوع می‌پردازیم.

جذابیت ظاهری محصول، به همراه به‌کارگیری خلاقیت و استفاده از رنگ و فونت مناسب باعث افزایش فروش و دیده‌شدن محصولات شما در بازار می شود. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که شیوه دسترسی به محتویات محصول باید برای استفاده­کنندگان آسان باشد. یک بسته‌بندی که با رعایت زیبایی ظاهری، کیفیت بالای محصول را نشان دهد می‌تواند اعتماد مشتریان به برند شما را افزایش دهد.

مطلب پیشنهادی:   بهترین نمونه بسته بندی با هارد باکس {هارد باکس برای محصولات لوکس}

کارتن در دار

تأثیر جعبه و بسته‌بندی در افزایش فروش کارتن در دار

تمام صاحبان کسب‌وکار، از تأثیر جعبه و بسته­ بندی در افزایش فروش محصولاتشان آگاه هستند. وقتی رنگ و نوع فونت محصول شما به همراه انتخاب لوگو، هوشمندانه و خلاقانه انتخاب شود، شما از بین رقبا دیگر شناخته ­تر و محبوب­تر خواهید شد که این موضوع افزایش فروش شما را به دنبال خواهد داشت. برای اینکه مشتری‌های ناراضی نداشته باشید، بهتر است به فکر نوعی جعبه و بسته‌بندی باشید که از محصول شما محافظت کند و در طول رسیدن محصول به دست مشتری دچار آسیب احتمالی نشود.

این موضوع برای کارتن بسته بندی صادراتی نیز بسیار مهم است؛ با انتخاب یک بسته‌بندی درست می‌توانیم بدون اینکه نگران آسیب‌دیدن محصول باشیم آن را با ایمنی به نقاط مختلف کشور صادر کنیم.

  1. کاهش سایز جعبه ها

کارتن در دار

امروزه به دلیل افزایش هزینه در همه زمینه‌ها، تولید‌کنندگان به دنبال کاهش حجم بسته‌ها‌یشان می‌باشند. این سیاست در مورد همه کالاها صدق می‌کند و ما شاهد کاهش سایز و حجم بسته هایمان در همه زمینه‌ها هستیم. این مورد علاوه بر اینکه هزینه‌ها را کاهش می‌دهد، حتی مشتریان را هم راضی‌تر می‌کند. زیرا امروز افراد به دنبال محصولاتی هستند که قابلیت حمل آسان‌تری داشته باشد و این طبیعی است که با کاهش حجم بسته‌ها، حمل آن‌ها هم آسان‌تر گردد.

  1. طراحی بسته‌های سفارشی و متنوع

جالب است بدانید همزمان که حجم جعبه‌ها کاهش یافته است، طراحی جعبه‌ها هم بسیار متنوع شده و ما شاهد طراحی‌های متنوع و جذابی هستیم. در واقع امروز با وجود این که حجم کارتن در دار کاهش یافته است اما برای طراحی آنها زمان بیشتری گذاشته شده و ما گاهی شاهد این هستیم که حتی مواد اولیه بیشتری هم برای تولید یک کارتن کوچک‌تر استفاده می‌شود. امروزه تنوع جعبه‌ها و بسته‌بندی‌ها افزایش پیدا کرده است به دلیل افزایش خانواده‌های تک نفره و مستقل شدن بسیاری از فرزندان خانواده ها، در واقع در گذشته یک نفر از خانواده مسئول خرید و انتخاب محصولات بوده؛ اما امروز ما در هر خانواده چندین نفر را می بینیم که به صورت مستقل مسئول خریدهای خود می باشند، در نتیجه می‌بایست برای سلیقه های تک تک این افراد کالاهای مورد نظر و باب میل شان وجود داشته باشد.

  1. تکنیک‌های چاپ

کارتن در دار

امروزه یکی از راه‌های به دست آوردن مشتریان و ایجاد تمایز در بسته‌بندی‌ها، استفاده از تکنیک‌های مختلف چاپ است. این مورد با طراحی‌های خلاقانه محصولات ترکیب می‌شود و در نتیجه جعبه های کارتن در دار و قابل قبول را ارائه می‌دهد. استفاده از ابزار و تکنیک‌هایی همچون: کدهای QR، تصاویر هولوگرافی، لنز فرنل و سایر دستگاه‌های 3D، امروزه متداول می‌باشد. یک از نوآوری‌های قابل توجه دیگر استفاده از تکنیک‌های چاپ دیجیتال می‌باشد که در بسته بندی‌های امروزی دیده می شود. استفاده از تکنیک‌های چاپ دیجیتالی امروزه متداول‌تر می‌باشد، زیرا تقاضا برای محصولات و بسته‌بندی‌های فصلی افزایش پیدا کرده است. امروزه متداول‌ترین تکنیک برای جعبه‌های کارتنی در دار هم استفاده از تکنیک چاپ دیجیتال می‌باشد.

  1. بسته‌بندی‌های هوشمند

امروزه یکی از تاثیرات استفاده از تکنیک‌های چاپ دیجیتال، ظهور روند جدیدی در بسته‌بندی‌ها‌ست که بسته‌بندی هوشمند نامیده می‌شود. به دلیل شرایط خاص برخی کالاها همچون دارو، این روند تقاضای بیشتری داشته است. پیش‌بینی می‌شود این روند، امروزه تاثیر قابل توجهی بر شرایط بسته‌بندی کالاهای مختلف داشته باشد. در بسته‌بندی جعبه‌های کارتنی در دار هم می‌توان از تکنیک‌های چاپ دیجیتالی استفاده نمود.

مطلب پیشنهادی:   بسته بندی خلاقانه

بسته‌بندی‌های خلاقانه

خلاقیت همواره باعث تمایز و جلب‌توجه می‌شود. استفاده از بسته‌بندی‌های خلاقانه نیز شما را نسبت به بقیه رقبا تبدیل معروف تر می‌کند. ایده‌های ساده و مدرن در بسته بندی باعث می‌شود فروش محصول افزایش پیدا کرده و حتی خریداران آینده نیز به سمت محصول شما جذب شوند. با دعوت از افرادی که مهارت‌های گرافیکی و خلاقانه دارند می‌توانید بسته‌بندی‌های خلاقانه‌ای را برای محصولاتتان خلق کنید. چنانچه محصول شما مواد غذایی است، بهتر است از طراحی‌هایی استفاده کنید که محتویات درون بسته‌بندی را نشان دهد؛ بنابراین با این کار می‌توانید مشتریان دائمی داشته باشید.

کارتن در دار

هنر بازاریابی و برندینگ بسته‌بندی

یک محصول برای دیده‌شدن و افزایش مشتری نیازمند بازاریابی است. اغلب مردم تمایل دارند که خریدهای خاصی را انجام داده تا با این اقدام، متفاوت و خاص‌تر از دیگران دیده شوند؛ در نتیجه صاحب یک کسب‌وکار با استفاده از هنر بازاریابی و برندینگ می‌تواند محصول باکیفیت با بسته‌بندی خاص و خلاقانه تولید کند و از طرفی دیگر فروش بیشتری نیز داشته باشد. با انتخاب هویت مناسب برند که در ذهن مشتری ماندگار بماند باعث خواهید شد، اتفاقات خوبی در ارتباط با بازاریابی محصولاتتان رخ دهد.

کارتن پستی

اگر صاحب کسب‌ و کار آنلاین هستید، مطمئنا اطلاع دارید که استفاده از کارتن و پاکت پستی امری ضروری است. نگران تهیه این پاکت پستی و کارتن پستی نباشید چراکه کارخانه کارتن سازی سپیدار کارتن در انواع سایز و مدل‌های مختلف این محصولات را تولید می کند. همچنین شما می‌توانید کارتن پستی سایز نیم، کارتن در دار و پاکت حبابدار سایز A4 را نیز توسط این سایت تهیه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آدرس کارخانه: تهران، شهرک خوارزمی، فاز۲، بلوار گلستان، ابتدای خیابان بگونیا، پلاک۱۳۶
Call Now Buttonمدیر عامل 09122457636