کارتن لمینتی

کارتن لمینتی برای پوشش جلد کتاب‌ها، بسته‌بندی و کارت‌های ویزیت استفاده می‌شود.برای بررسی بیشتر این محصول ،مزایا و انواع مختلف آن با سپیدارکارتن همراه باشید:

سفارش کارتن فلکسو

سپیدار کارتن با به کارگیری دستگاه های اتوماتیک کارتن لمینتی با کیفیتی را برای شما تولد می کند. برخی از خدمات قابل ارايه در کارتن های لمینتی شامل طلاکوب، UV موضعی، UV شنی، برجسته سازی، ویندو (ایجاد پنجره) و … میباشد.

برای ارتباط با واحد تولید کارتن لمینتی می‌توانید فرم سفارش را پر فرمایید یا از روشهای زیر استفاده کنید:

تماس با بخش فروش: ۷۷۲۸۹۳۹۰-۰۲۱

تماس با مدیرعامل: ۰۹۱۲۲۴۵۷۶۳۶

(با کلیک به روی شماره موبایل به پیام رسان مربوطه منتقل خواهید شد)

کارتن لمینتی چیست؟

لمینت روندی است که طی آن یک یا چند لایه پوشش با استفاده از عامل پیوند‌ دهنده، روی سطح چاپی کارتن و جعبه و انواع محصولات چاپی دیگر قرار می‌گیرند. لایه زیرین ممکن است غشاهای مختلف، کاغذ یا فویل‌های آلومینیومی باشد. به طور کلی در روند لمینت کردن، ماده‌ای چسبنده به لایه ‌ای که خاصیت جذب کمتری دارد چسبانده می شود. سپس لایه دوم روی آن پرس می‌شود تا لمینتی دو لایه جهت استفاده بر روی کارتن لمینتی ایجاد شود.

احتمالاً تا به امروز بدون اینکه متوجه باشید، بارها با سطوح لمینت شده مواجه بوده‌اید. برای مثال، از این روش برای پوشش جلد کتاب‌ها، بسته‌بندی و کارت‌های ویزیت استفاده می‌شود. کارخانجات تولیدی و صنایع مختلف نیز در بسته بندی محصولات خود از این نوع چاپ بسیار بهره می برند. در واقع، دو دلیل عمده برای افزودن پوشش لمینت به سطح محصول چاپی وجود دارد که عبارتند از:

برای بهبود ظاهر و حس بهتر محصول
برای محافظت از محصول چاپی و افزایش طول عمر آن
اضافه کردن پوشش لمینت به محصول می‌تواند به جلوگیری از ایجاد ترک و شکستگی در سطوح مورد نظر کمک کند. این پوشش همچنین از پاره شدن سطح محصول چاپی هم جلوگیری می‌کند، خصوصاً وقتی سطح پوشیده با جوهر، وسیع باشد. ترک‌خوردگی یا شکستگی در سطح کاغذ یا مقوا به دلیل الیاف کوتاه‌تر آنها ایجاد می‌شود. پوشش لمینت به متوقف کردن روند ترک‌خوردگی کمک کرده و ظاهری زیباتر به محصول می‌بخشد.

در حقیقت، تفاوت این نوع کارتن، با بسته بندی های معمولی نیز در همین پوششی است که بر روی کارتن ایجاد می شود. کارتن های معمولی نسبت به شرایط جوی و فشار حساس اند و سریع خراب خواهند شد. این امر می تواند محتویات درون آنها را نیز تحت تاثیر قرار دهد. این درحالی است که کارتن های لمینتی به دلیل مقاومتی که در بسته بندی ایجاد می کنند، نه خود کارتن و نه محتویات درون آنها آسیب نخواهند دید.

تولیدی ها نیز با در نظر گرفتن این امر، برای کسب هر چه بیشتر رضایت مشتری، ارتقاء کیفیت محصول و بسته بندی آن، با کمک دانش و تجربه کارشناسان کارخانجات، سعی در چاپ جعبه لمینتی مقاوم و جذاب می نمایند.

فرم سفارش آنلاین کارتن لمینت

همکاران بخش فروش در ساعات کاری، حداکثر ۲ ساعت پس از تکمیل فرم سفارش کارتن لمینتی، برای پیگیری با شما تماس خواهند گرفت.

  • انواع فایل های مجاز : jpg, png., حداکثر اندازه فایل: 2 MB.

کارتن لمینتی(جعبه لمینتی) و مزایای استفاده از آن

همکاران بخش فروش در ساعات کاری، حداکثر ۲ ساعت پس از تکمیل فرم، برای پیگیری با شما تماس خواهند گرفت.
چاپ فلکسو یکی از انواع فرایند چاپ است که از صفحات یا کلیشه های چاپی قابل انعطاف استفاده می کند و همچنین یکی از انواع چاپ هایی است که در آن حروف و تصاویر به صورت برجسته چاپ می شوند. کلیشه‌های قابل انعطاف در این روش از جنس ژلاتین هستند. استفاده از این روش چاپ به طور روزانه در حال افزایش و پیشرفت می باشد و استفاده از آن در صنایع گوناگون، آن را به یکی از پرطرفدارترین فرایند های چاپ تبدیل کرده است. با این روش چاپ می‌توان بسیاری از کارتن‌های بسته‌بندی را آماده نمود.
 

کارتن لمینتی و انواع آن
لمینت مات:

این نوع لمینت، پوششی تخت و «مات» روی جعبه ایجاد می‌کند. از پوشش مات معمولاً برای چاپ در سطح سازمان‌ها استفاده می‌شود- یعنی کسب و کارهای بزرگ و حرفه‌ای که به دنبال ظاهری دقیق اما شیک برای محصولات چاپی خود هستند.

لمینت مات در کارتن لمینتی برای بسته‌بندی‌های مدرن، کارت‌های ویزیت، پوشه‌ها، بروشورها و فهرست‌های چاپی مختلف مناسب است. چون این پوشش دوام بالایی دارد و باعث می ‎شود تا بتوان مدت طولانی‌تری از این اقلام استفاده کرد. سطح پوشیده شده با لمینت مات، نور را بازتاب نمی‌دهد و این یک روش خوب برای شناسایی نوع پوشش به کار رفته روی محصول چاپی است.

لمینت براق:

این نوع لمینت، پوششی «براق» روی محصول کارتن لمینتی تهران ایجاد می‌کند و باعث جذابیت بصری و بیشتر دیده شدن محصول می‌شود. مشابه با لمینت مات، پوشش براق نیز طول عمر بیشتری به محصول چاپی می‌دهد. سطح پوشیده شده با لمینت براق نور را باز می‌تاباند و این ویژگی باعث ایجاد عمق رنگ غنی، کنتراست بالاتر تصویر و درخشندگی آن می‌شود؛ بنابراین اگر طرح ویژه‌ای برای چاپ روی جعبه لمینتی خود دارید، استفاده از لمینت براق می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

 

لمینت مخملی:

استفاده از لمینت «مخملی» در طراحی و تولید بسته‌بندی بسیار منحصر ‌به ‌فرد بوده و هنوز در سطح گسترده همه‌گیر نشده است. این پوشش، با بافت نرم و مخملی خود حال و هوای دیگری به محصول شما می‌دهد و پوششی تراز اول و پیشرفته محسوب می‌شود.

لمینت مخملی در کنار محافظت از محصول، حس ظریف و زیبایی هم در مصرف‌ کنندگان محصول نهایی به وجود می‌آورد و برای آن دسته از کسب و کارها که می‌خواهند تاثیری مختص به خود و ماندگار داشته باشند، بسیار مناسب است.

پوشش مخملی با ایجاد ظاهری انعطاف‌پذیر، رنگ‌ها را ملایم کرده و کنتراست را کاهش می‌دهد. پس در مجموع ظاهری روشن‌تر برای محصول می‌سازد. این نوع لمینت کمی گران‌تر از سایر پوشش‌هاست اما قطعاً بسته‌بندی شما را وارد مرحله جدید و جذابی می‌کند. با این کار، افراد بیشتری تحت تاثیر شکوه آن قرار گرفته و در نهایت باعث می‌شود تا کسب و کارهایی که تازه شروع به کار کرده اند، از همان ابتدا شنیده شود.

لمینت ضد خش:

همانطور که از نام ضد خش مشخص است، این نوع لمنیت در کارتن لمینتی پوششی برای محافظت از خط و خش روی بسته بندی ایجاد می کند. وقتی لمینت مات را به عنوان پوشش استاندارد انتخاب می‌کنید، باید توجه داشته باشید که این پوشش در شرایط سخت خش برمی‌دارد و اثر انگشت روی آن باقی می‌ماند، به خصوص اگر برای چاپ از رنگ‌هایی مثل مشکی یا آبی تیره استفاده کرده باشید. لمینت ضد خش از بروز این موارد جلوگیری می‌کند.

تا به امروز پوششی بهتر از لمینت ضد خش به عنوان مکمل پوشش مات ارائه نشده است. باز هم باید توجه داشت که هزینه لمینت ضد خش کمی بیشتر است اما نتیجه ‌ای که در پی دارد و همچنین افزایش طول عمر محصول، این هزینه را توجیه می‌کند.

کارتن لمینتی و قیمت آن

قیمت کارتن لمینتی به نسبت کارتن های معمولی بیشتر است. آن هم به علت وجود لمینتی که بر روی کارتن کار شده و آن را به نسبت دیگر کارتن ها مقاوم تر کرده است. اگر می خواهید از قیمت این نوع کارتن اطلاع پیدا کنید می توانید استعلام قیمت آنلاین از ما بگیرید.

مراحل تولید کارتن لمینتی :

  1. طراحی طرح چاپی روی کارتن
  2. طراحی خط تیغ
  3. ساخت قالب
  4. گرفتن زینک
  5. چاپ پستر
  6. کشیدن سلفون روی مقوای چاپ شده (در صورت نیاز)
  7. انجام عملیات لمینت
  8. تیغ زدن و دایکات
  9. لب چسب یا منگنه
  10. بسته بندی و ارسال

ثبت سفارش در سپیدار کارتن

سپیدار کارتن، تولید کننده کارتن لمینتی در تهران با استفاده از دانش، تخصص و تجربه کارشناسان حاذق این حوزه و به کارگیری تکنولوژی و ماشین آلات روز دنیا، آماده تولید بسته بندی مدنظر شما و کمک به گسترش کسب و کار شما است. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به محصولات متنوع شرکت، روند کار، قیمت کارتن لمینتی، ثبت سفارش جعبه لمینتی و نحوه عقد قرارداد می توانید همین حالا با ما تماس بگیرید.همچنین می توانید با مشاهده نمونه کارهای جعبه های لمینتی با محصولات تولیدی ما بیشتر آشنا شوید.

Call Now Buttonمدیر عامل 09122457636