مقالات

نحوه اندازه‌گیری سایز یک جعبه

5/5 - (1 امتیاز)

باوتان بشود یا نشود، برای اندازه‌گیری جعبه ها یک شیوه صحیح وجود دارد. اندازه‌گیری نادرست و غیراصولی سایز جعبه باعث می‌شود قیمت پیش فاکتور دریافتی شما اشتباه باشد و این به منزله اتلاف وقت و پول شما خواهد بود. اگر نمی‌خواهید فردی که قرار است قیمت بسته بندی شما را تخمین می‌زند، گمراه شود و بهترین پیشنهاد قیمت ممکن را به دست آورید، بهتر است ابعاد جعبه خود را به این صورت اعلام کنید؛

جعبه را به گونه ای قرار دهید که درب آن رو به بالا باشد، چنانچه انگار قصد دارید جعبه را پر کنید. کناره جلویی جعبه باید رو به خودتان باشد.

حالا آن را از چپ به راست اندازه بگیرید – مقدار به دست آمده طول جعبه خواهد بود.

حالا باید پانل های کناری را از جلو به عقب اندازه بگیرید، (بعضی ها به اشتباه گمان می کنند که مقدار به دست آمده عمق جعبه است) مقدار به دست آمده عرض جعبه خواهد بود. غالباً مقدار عددی عرض جعبه از طول آن کمتر است. اگر جعبه مربعی شکل باشد، مقدار عددی طول و عرض جعبه یکسان خواهد بود.

در نهایت باید جعبه را از بالا تا پایین اندازه‌گیری کنید اما نباید فلاپ های فوقانی (درب جعبه) را در این اندازه‌گیری لحاظ کنید. اساساً با این اندازه‌گیری می توانید دریابید که عمق جعبه چقدر است و مقدار به دست آمده عمق جعبه خواهد بود.

روش صحیح اندازه‌گیری یک جعبه: طول × عرض × عمق = راست به چپ × جلو به عقب × بالا تا پایین

مطلب پیشنهادی:   پنج وظیفه اساسی کارتن بسته بندی در بازاریابی یک محصول

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آدرس کارخانه: تهران، شهرک خوارزمی، فاز۲، بلوار گلستان، ابتدای خیابان بگونیا، پلاک۱۳۶
Call Now Buttonمدیر عامل 09122457636