مقالات

هارد باکس ها جعبه هایی با جنس فوق قوی

5/5 - (1 امتیاز)

در صنعت بسته بندی نیاز است که برخی از بسته بندی ها قدرت نگهداری بیشتری نسبت به سایر مدل ها داشته باشند. نگهداری و حمل و نقل برخی از کالاها مانند لوازم کامپیوتری یا برخی از لوازم برقی مستلزم یک جعبه یا باکس مستحکم و با جنس سخت می‌باشد. تولید هارد باکس با بهترین مواد اولیه صورت می‌گیرد و همین امر سبب شده است که این جعبه ها از استحکام بالایی بر خوردار شوند و هنگام حمل و نقل از وارد شدن هر گونه آسیبی به کالایی که درون خود نگهداری می‌کنند، خودداری کنند. از سویی جعبه سخت در حال حاضر در بازار حمل و نقل و البته تبلیغات بسیار رواج پیدا کرده است و خوشبختانه هزینه سنگینی نیز برای تولید نیاز ندارد. در اصطلاح این جعبه های محکم و قوی را هارد باکس یا جعبه سخت می‌نامند که در صنعت کاغذ سازی بهترین و قوی ترین نوع کارتن ها به شمار می‌روند و همچنین عمر بسیار طولانی تری نسبت به سایر جعبه های کارتونی دارند. در ادامه به معرفی این دسته از جعبه ها می‌پردازیم.

 

جعبه هایی با جنس فوق قوی

در صنعت حمل و نقل شرط اول نگهداری و محافظت کافی از وسیله داخل کارتن است. جعبه های بسیاری برای وسایل حساس طراحی شده است ولی تا به امروز قوی ترین و مطمئن ترین بسته بندی با کمک هارد باکس ها انجام می‌شود. کالاهایی مانند گوشی موبایل، قطعات حساس کامپیوتر مانند مادر برد، حتی ساعت و بسیاری از جواهرآلات و برخی از برد های الکترونیکی که  هنگام حمل و نقل می‌بایست در محفظه ای کاملا امن و مطمئن قرار گیرند تا از هر گونه ضربه، شکستگی، تشعشعات، آب خوردگی و سایر خطرات دور بمانند. تولید کنندگان این نوع وسایل برای بسته بندی کالاهای خود از هارد باکس استفاده می‌کنند تا هیچ گونه نگرانی کالای تولید شده آنان را تهدید نکند و کالا کاملا  سالم و  در عین حال بسیار شیک به دست مصرف کننده برسد.

مطلب پیشنهادی:   بسته بندی سفارشی چه تاثیری بر فروش محصول دارد؟

 

هاردباکس ها چه کاربرد هایی دارند ؟

هارد باکس بهترین گزینه برای بسته بندی های بسیار شیک و بادوام است. جعبه های سخت مقوایی یا همان هاردباکس ها با این که مقوایی هستند اما در دنیای بسته بندی از جایگاه ویژه ای بر خوردار می‌باشند. مقوایی که این جعبه ها را می‌سازد علاوه بر مقاومت بالایی که دارد در مرحله چاپ از دستگاه چاپ افست برای طراحی استفاده می کنند. چاپ بر روی جعبه های مقوایی به خصوص جعبه های سخت انواع و اقسام مختلفی دارد. از جمله گونه های چاپ می توان به چاپ طلا کوب اشاره کرد که بنا به سفارش تولید کنندگان کالا طراحی های لازم بر روی این جعبه ها صورت می‌گیرد. نوع چاپی که بر روی هارد باکس ها صورت می گیرد بسته به سفارش تولید کنندگان از موادی مانند سلفون، UV و یا برش های خاص است. برش های متفاوتی می‌توان بر روی این جعبه ها اعمال کرد. حتی در برخی مدل ها برش های جعبه به نحوی است که پنجره ای بر روی جعبه ایجاد می‌شود تا کالای داخل آن قابل مشاهده باشد. در صنعت کاغذ سازی هارد باکس های تجاری به صورت کاملا اتوماتیک و بدون دخالت دست تولید می‌شوند که نسبت به دستگاه هایی که با دخالت دست روند تولید را پیش می گیرند بسیار دقیق تر هستند.

1 دیدگاه دربارهٔ «هارد باکس ها جعبه هایی با جنس فوق قوی»

  1. مرسی از مقالتون. پس به نظر میرسه که برای محصولات زیر 500 هزار تومان استفاده ازشون مقرون به طرفه نباشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آدرس کارخانه: تهران، شهرک خوارزمی، فاز۲، بلوار گلستان، ابتدای خیابان بگونیا، پلاک۱۳۶
Call Now Buttonمدیر عامل 09122457636