مقالات

کارتن های اسباب کشی را باید از کجا تهیه کرد؟

4.3/5 - (3 امتیاز)

پیدا کردن یک خانه جدید و انجام اسباب کشی می تواند بسیار استرس زا و نگران کننده به نظر برسد اما وقتی با شیوه درست این کار آشنایی داشته باشید می توانید در آرامش کامل به منزل جدیدتان نقل مکان کنید. از جمله این اقدامات مهم، شروع به موقع کارها و داشتن زمان کافی و نیز انتخاب کارتن جهت اسباب کشی است. مناسب بودن کارتن اسباب کشی به تسهیل روند پیچیده و پر زحمت جابه جایی منزل کمک می کند.

از این رو پیشنهاد می کنیم قبل از شروع اسباب کشی به مقدار کافی کارتن مناسب را تهیه و خریداری کنید. این کار کمک می کند که استرس کارهای انجام نشده تا اندازه زیادی کاهش پیدا کند. در ادامه به موارد مهمی که باید برای انجام اسباب کشی به آنها توجه داشته باشید اشاره خواهیم داشت.

جعبه اثاث کشی

 

جعبه اثاث کشی

در اسباب کشی باید پیش از انجام هر کاری به فکر تهیه کردن کارتن اسباب کشی باشید تا بتوانید در اولین فرصت پروژه بسته بندی وسایل را کلید بزنید. اگر کارها را به دقیقه 90 موکول نکنید، دچار استرس نخواهید شد و می توانید در کمال آرامش به کار بسته بندی و اسباب کشی بپردازید و همه کارها را با دقت و توجه زیاد سر و سامان دهید.

برای مطالعه:

کارتن های استاندارد مخصوص اسباب کشی

اهمیت کارتن اسباب کشی

می توانید از شرکت های فعال در زمینه جعبه اثاث کشی ، اداره پست، تولید کنندگان کارتن های مقوایی یا سایر فروشگاه های محلی کارتن بسته بندی نو و دست نخورده خریداری کنید، یا کارتن های مورد نیاز خود را به صورت آنلاین سفارش دهید. قیمت ها را با هم مقایسه کنید و ببینید کدام فروشنده پیشنهاد بهتری برایتان دارد و تخفیف بیشتری برایتان در نظر می گیرد؛ با استفاده از این راه هزینه مواد اولیه مورد نیاز برای بسته بندی اسباب و اثاثیه تان را تا جای ممکن کاهش دهید.

کارتن اسباب کشی

 

بهترین کارتن اسباب کشی

مهمترین مسئله در اسباب کشی استفاده از کارتن استاندارد می باشد؛ زیرا که در بازار انواع کارتن اسباب کشی در سایز مختلف تولید شده است از همین رو شرکت سپیدار  با توجه به نیاز مشتری اقدام به تولید کارتن اساب کشی استاندارد می کند؛ همچنین می توانید با یک جستجو ساده در اینترنت و شبکه های اجتماعی پی به کیفیت کار ما ببرید.

مطلب پیشنهادی:   موارد استفاده از هاردباکس

کارتن اسباب کشی سپیدار از 5 لایه مقوا تشکیل شده است و بسیار محکم می باشد و به همین امر آب به داخل آن نفوذ نمی کند. این نکته بخاطر این مهم می باشد که که جمع کردن وسایل منزل و قرار دادن آنها در یک کارتن محکم که با رعایت اصول ساخته شده باشد مانع آسیب رسیدن به وسایل شما می شود.

بیشتر بخوانید:

نکات مهم در اثاث کشی

اهمیت بسته بندی و برچسب گذاری

اگر می خواهید پروژه اسباب کشی را با موفقیت و با کمترین زحمت ممکن انجام دهید توصیه می کنیم که بخش برچسب گذاری روی کارتن را جدی بگیرید. برای مثال عنوان برچسب و لیبل می تواند مشخص کند که محتویات داخل جعبه از نوع ظروف شکستنی، پلاستیکی، تفلن و… باشد.

گذاشتن لیبل روی کارتن اسباب کشی همچنین کمک می کند بتوانید در سریع ترین زمان ممکن لوازم مورد نظرتان را پیدا کنید. قرار دادن لیبل روی کارتن مخصوص اسباب کشی درواقع راهی است که باعث می شود تمامی لوازم منزل شما در نهایت نظم از مبدا به مقصد منتقل شود. اکثر افرادی که تجربه و مهارت زیادی در روند اسباب کشی دارند علاوه بر انتخاب کارتن برای اسباب کشی به مرحله برچسب گذاری نیز توجه ویژه ای دارند.

جعبه اثاث کشی

 

رعایت مسئله اندازه و ابعاد کارتن اسباب کشی

داشتن جعبه‌هایی در ابعاد مختلف می‌تواند به آسان‌تر شدن جابه جایی لوازم کمک کند. انتخاب اندازه ها کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که انواع مختلف وسایل به دقت در یک جعبه با اندازه مناسب بسته بندی می شوند. بدون اندازه مناسب، ممکن است چیزی در جعبه‌ای که خیلی کوچک است گیر کند یا در جعبه بزرگ‌تری پرتاب شود. در شرایطی که اقلام می تواند به اطراف بچرخد یا حتی بشکند بهتر است با رعایت مسئله اندازه و ابعاد لوازم و کارتن ها از حوادث احتمالی پیشگیری کنیم.

آشنایی با انواع ابعاد کارتن ها

کارتن مخصوص اسباب کشی در اندازه ها و ابعاد مختلفی چاپ و تولید می شوند که در ادامه به مواردی از مهمترین آنها اشاره خواهیم داشت:

جعبه های متحرک کوچک : برای بسته بندی وسایل فشرده و سنگین مانند مجموعه کتاب ایده آل هستند. تقسیم این اقلام به جعبه های کوچک به جلوگیری از شکستن یا سنگین شدن جعبه ها برای جابجایی راحت کمک می کند.

مطلب پیشنهادی:   آیا تولید کارتن در مقیاس جهانی رو به افزایش است؟

جعبه‌های متحرک متوسط ​​یا استاندارد : معمولاً اکثر جعبه‌هایی را تشکیل می‌دهند که در طول یک جابجایی کامل خانه استفاده می‌شوند. این جعبه ها معمولاً حدود 3 فوت مکعب هستند و می توانند برای بشقاب، ظروف آشپزی، وسایل ورزشی، اسباب بازی ها و بسیاری از وسایل دیگر که کوچک و متراکم نیستند و یا حتی برای اقلام بزرگ استفاده شوند.

جعبه های متحرک بزرگ و جعبه های متحرک : این جعبه ها برای اشیاء بزرگتر که وزن زیادی ندارند، مانند پرده، لحاف، لباس، لباس بیرونی و بالش ساخته شده اند. مهم است که وسایل بسیار سنگین، مانند کتاب‌ها، به سادگی در این جعبه‌ها انباشته نشوند، زیرا ممکن است بشکنند یا جابه‌جایی آن‌ها بسیار مشکل شود.

با محصولات و تولیدات سپیدار کارتن بیشتر آشنا شوید.!

 

جعبه اثاث کشی, قیمت کارتن اسباب کشی

 

انواع کارتن اسباب کشی و جابجایی

در روند اسباب کشی و جابجایی شما به انواع مختلفی از کارتن ها نیاز خواهید داشت. همچنین لازم است علاوه بر جعبه مقوایی معمولی، جعبه های تخصصی را در نظر بگیرید:

جعبه‌های کمد لباس: جعبه‌ مقوایی بلند که برای آویزان کردن لباس‌ها ساخته شده است، جعبه‌های کمد لباس شما را به لطف میله‌های آویزان دستی، از چروکیدگی البسه در حین جابجایی محافظت می‌کند. این نوع از جعبه ها همچنین می تواند برای کفش، بالش، کیف پول و کمربند مناسب باشد.

جعبه ظروف: برای ظروف شکننده یا آنهایی که نمی خواهید در یک جعبه کوچک معمولی بسته بندی کنید، از بسته بندی های مخصوص ظرف استفاده کنید. یک کارتن بسته بندی ساخته شده برای محافظت از اقلام شکستنی ساخته شده است؛ همچنین بسته های ظروف دارای یک لایه اضافی از مقوا راه راه هستند.

تی وی باکس: تلویزیون ها شکننده هستند، بنابراین استفاده از جعبه تلویزیون راه راه و سنگین، بهترین راه برای جابجایی مدل های جدیدتر تلویزیون است. اطمینان حاصل کنید که تلویزیون را با پوشش حباب دار بپیچید تا مطمئن شوید که در حین حمل و نقل حرکت نمی کند.

جعبه فایل: که به آن جعبه های بانکی نیز می گویند؛ این نوع از کارتن ها محکم هستند و برای حمل فایل، اسناد مهم، کتاب و عکس ساخته شده است.

رعایت نکات مهم در بسته بندی کارتن برای اسباب کشی

  • همیشه به خاطر داشته باشید که اقلام سنگین تر در پایین جعبه و وسایل سبک تر در بالا قرار گیرند.
  • بهتر است فضاهای خالی جعبه ها را با کاغذ بسته بندی، حوله یا لباس پر کنید. این کار از جابجایی وسایل داخل جلوگیری می کند.
  • بهتر است قبل از شروع جابه جایی لوازم، از سفت بودن جعبه های بسته بندی اطمینان پیدا کنید. جعبه‌هایی را که نیمه بسته یا شل بسته‌بندی شده‌اند را منتقل نکنید، در چنین شرایطی احتمال آسیب رسیدن به محتویات داخل جعبه بسیار زیاد است.
  • روند بسته بندی و همچنین باز کردن بسته بندی را با کنار هم قرار دادن همه وسایل اتاق و عدم مخلوط کردن اتاق ها در یک جعبه آسان کنید.
  • می توانید محتویات هر جعبه را با اتاقی که برای آن در نظر گرفته شده برچسب بزنید.
  • انتخاب بهترین و مناسب ترین کارتن اسباب کشی جهت جابجایی استاندارد و اصولی لوازم، روند کار را از ابتدا تا انتها آسان تر می کند. بهتر است متناسب با هر یک از لوازم، مناسب ترین کارتن را مورد استفاده قرار دهید.
مطلب پیشنهادی:   کارتن فلکسو چیست؟

قیمت کارتن اسباب کشی

 

 قیمت کارتن جهت اسباب کشی

از آنجا که در اسباب کشی ها به شمار زیادی از انواع کارتن نیاز است، قیمت کارتن جهت اسباب کشی برای عموم مردم اهمیت بسیار زیادی پیدا می کند. اکثر افراد به دنبال خرید کارتن مخصوص اسباب کشی با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه هستند.

شرکت سپیدار کارتن در این مسیر همراه شما خواهد بود تا بتوانید در سریع ترین زمان ممکن کارتن هایی با قیمت و کیفیتی عالی تهیه و خریداری کنید. عموم افراد از سراسر کشور می توانند تنها با چند کلیک ساده و ورود به وب سایت سپیدار کارتن، سفارش های خود را برای تهیه انواع کارتن به ثبت برسانند.

کلام آخر

در اختیار داشتن کارتن هایی مناسب برای اثاث کشی یکی از مقدماتی ترین کارهایی است که شما باید در مسیر نقل و انتقال به منزل جدید به انجام برسانید. فرقی نمی‌کند خودتان قصد جابه‌جایی لوازم را داشته باشید یا اینکه از نیروهای متخصص جابجایی‌ حرفه‌ای استفاده کنید، داشتن کارتن اسباب کشی مناسب، از اصلی ترین گام ها خواهد بود. شرکت سپیدار کارتن به شما کمک می کند که جعبه‌هایی محکم و با دوام را با قیمتی مناسب در اختیار داشته باشید و در نهایت با یک بسته بندی راحت، وسایلتان به‌خوبی به خانه جدیدتان برسد.

کارتنسازی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آدرس کارخانه: تهران، شهرک خوارزمی، فاز۲، بلوار گلستان، ابتدای خیابان بگونیا، پلاک۱۳۶
Call Now Buttonمدیر عامل 09122457636