مقالات

واقعیت مجازی

انقلابی شگرف در دنیای واقعیت مجازی به سبک و سیاق گوگل

5/5 - (1 امتیاز)

انقلابی شگرف در دنیای واقعیت مجازی به سبک و سیاق گوگل

این کار از عهده هیچکس بر‌نمی‌آمد مگر شرکتی که در زمینه ابتکار و نوآوری شهره خاص و عام است و به درک صحیحی از تکنولوژی دست یافته است. موتور جستجوگر محبوب و خوش آوازه گوگل. این شرکت در نهایت سادگی و با استفاده از مقوا دنیای جدیدی خلق کرده و همه را مات و مبهوت ساخته است. تردیدی نیست که ما شیفته آن جعبه‌های خوش آب و رنگی هستیم که با کمک برنامه‌های قابل نصب بر روی سیستم عامل iPhone پای ما را به دنیای واقعیت مجازی باز کردند. فرقی نمی‌کند قصد سفر به پاریس را دارید یا توکیو و یا حتی مریخ! این عینک‌های مقوایی برای ساعت‌های متمادی شما را سرگرم می‌کنند تا در طول سفر خستگی و بی‌حوصلگی کلافه‌تان نکند.

نحوه کارکرد

حتماً در خلال صحبت‌های مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها نام “شهرِ فرنگ” به گوشتان خورده است، شاید هم در گوشه‌ای از ذهنتان دوربین‌های منظره‌یاب دوران کودکی نقش بسته باشد. عینک واقعیت مجازی گوگل شباهت بسیاری با این ابزارهای قدیمی و سنتی دارد. با این تفاوت که آنها ورای تصاویر ثابت و بی‌حرکت فیلم‌های والت دیزنی بوده و نمایشی زنده، مهیج و واقعی را در پیش چشمانتان به اجرا در‌می‌آورند.

 

واقعیت مجازی

با وجود این عینک‌ها می‌توانید به همه نقاط دنیا سفر کنید. در یک کنسرت راک بر روی صحنه بروید یا یک اسکی دیوانه‌وار و مهلک را تجربه نمایید. به لطف عینک‌های مقوایی گوگل می‌توانید رویایی‌ترین مناظر طبیعی و زیباترین بناهای تاریخی را از نزدیک ببینید. به قصر ماری آنتوان در پاریس سری بزنید تا راهنمای تور شما را با شاهکارهای معماری این بنا آشنا کند. شاید هم ترجیح می‌دهید از طریق Google Earth یا Street View، که به تازگی سه بعدی شده‌اند، در مشهورترین خیابان‌های دنیا گشتی بزنید. تنها کاری که باید انجام دهید دانلود کردن و نصب برنامه بر روی گوشی هوشمندتان و قرار دادن گوشی درون محفظه عینک است.

مطلب پیشنهادی:   اهمیت بسته بندی در سلامت کالا

محبوب‌ترین مکان‌ها

حتی معملین هم از عینک‌های مقوایی به عنوان یک ابزار آموزشی بهره می‌برند تا دنیا را به دانش‌آموزان خود نشان دهند. کودک دلبندتان دوست دارد بر روی دیوار چین قدم بزند یا اهرام ثلاثه را ببیند؟ تجربه‌ای کاملاً متفاوت و بی‌نظیر، کاش چنین دستگاه هیجان‌انگیز و جالبی در دوران کودکی ما نیز پا به عرصه گذاشته بود. گمان نبرید که این عینک‌ها مخصوص کودکان است. شما هم می‌توانید سوار هلیکوپتر شده و بر فراز شهر منهتن پرواز کنید یا از قدم زدن در سواحل یونان لذت ببرید، شاید هم ترجیح می‌دهید ناشناخته‌های دانمارک را کشف کنید! بی‌آنکه نیاز باشد از جای گرم و نرم خود در اتاق پذیرایی تکان بخورید.

اگر هم تشنه آدرنالین و طرفدار هیجان هستید، می‌توانید پریدن از روی بلندترین آسمان‌خراش‌ها یا سوار شدن بر روی یک ترن‌ِهوایی دیوانه‌کننده و یا ماجراجویی‌هایی از این دست را از طریق عینک‌های مقوایی دنیای واقعیت مجازی امتحان کنید. کلی بازی و سواری‌های هیجان‌انگیز و سفینه‌های فضایی در اختیارتان قرا دارد. شاید هم اهل ترس و وحشت هستید! در این صورت پیشنهاد می‌کنم بازی Sister را از دست ندهید، این بازی خواب را از چشمانتان می‌رباید. پس بهتر است وقتی تنهایید یا در خلوت شبانه هستید آن را امتحان نکنید.

آموزش تصویری ساخت عینک واقعیت مجازی مقوایی

واقعیت مجازی

این عینک مقوایی قطعاً جای خود را در دنیای واقعیت مجازی باز کرده اما اگر به تکنولوژی‌های روز و مدرن دسترسی ندارید، می‌توانید خودتان دست به کار شده و با استفاده از کارتن‌های مقوایی یک عینک عالی برای خود مهیا کنید. گوگل طرز تهیه این عینک‌ها را در اختیار کاربران قرار داده، پس فرصت را از دست ندهید. شاید ایده‌ای به ارزش میلیون‌ها دلار به ذهنتان خطور کرد و دنیا را تکان دادید! برای دسترسی به دستورالعمل چگونگی ساخت این عینک‌ها اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آدرس کارخانه: تهران، شهرک خوارزمی، فاز۲، بلوار گلستان، ابتدای خیابان بگونیا، پلاک۱۳۶
Call Now Buttonمدیر عامل 09122457636