گام آخر برای خلق تجربه ماندگار گشودن بسته بندی یک برند

بسته بندی هوشمندانه

گام آخر برای خلق تجربه ماندگار گشودن بسته بندی یک برند

5/5 - (1 امتیاز)

منابعي براي اختصاصي كردن بسته بندي هاي يك برند

اگر مي‌خواهيد تجربه‌ای ماندگار از بسته بندی یک محصول و برند را در ذهن مشتريان خود حك كنيد، نگاهي به ليست زير بيندازيد تا با بهترين توليدكنندگان کارتن و موارد مربوط به بسته بندي آشنا شويد:

هزينه توليد بسته بندي منحصر به فرد و اختصاصي براي يك برند و خلق تجربه اي شيرين و به يادماندني از باز كردن اين بسته بندي

يكي از مهم ترين دغدغه هايتان به هنگام طراحي بسته بندي منحصر به فرد مي‌بايست هزينه هاي مربوط به توليد بسته بندي مختص برندتان باشد. اين هزينه ها شامل صرف زمان و پول مي‌شود. بر حسب حجم متوسط سفارشات و نرخ سود خود، بايد ببينيد از پس كدام گزينه ها بر مي‌آييد و كدام يك از آنها ارزش و اهميت بيشتري براي شما و مشتريانتان دارند. داشتن جعبه هاي اختصاصي پرهزينه ترين راه براي خلق يك تجربه ماندگار و بي نظير به شمار مي‌رود.

اما مي‌توانيد براي شروع كار حجم سفارش خود را تا ٥٠٠ جعبه كاهش دهيد كه در اين صورت بهاي هر جعبه بين 2.5 تا ٥ دلار خواهد بود. كمي خلاقيت به خرج دهيد تا با كمترين هزينه بهترين نتيجه را به دست آوريد. مي‌توانيد جعبه هاي خوش نقش و نگار و از پيش طراحي شده شركت هايي همچون Uline را خريداري كنيد. اين جعبه ها در حجم كم، با قيمت هاي مناسب قابل سفارش مي‌باشند، حداقل حجم سفارش اين شركت ها ٥٠ جعبه و بهاي هر جعبه 2.5 دلار است.

مطلب پیشنهادی:   بهایی که بابت ترجیح دادن یک جعبه مقوایی بر جعبه مقوایی دیگر باید بپردازید

مي‌توانيد در سايت AliExpress جعبه هاي متنوع و خوش رنگ و لعاب مشابهي را با قيمت ٣٩ سنت و تعداد ناچيز ٥٠ عدد تهيه كنيد. اين سايت سفارش مشتريان اغلب كشورهاي دنيا را به صورت رايگان ارسال مي‌كند. اگر در انديشه تجربه اي خاص تر هستيد مي‌توانيد روي كمك استيكرهاي مزين به آرم و لوگوي خودتان حساب باز كنيد. اين استيكرها را مي‌توانيد از Sticker Giant و شركت هاي مشابه تهيه كنيد. هر قدر حجم سفارش شما براي اقلام مختلف بسته بندي بيشتر باشد، هزينه تمام شده تان كمتر خواهد بود. با يك برنامه استراتژيك آيتم هاي مورد نياز خود را مشخص كرده و حجم سفارشتان را بيشتر كنيد تا هزينه هايتان كاهش يابد.

نتيجه گيري

با خلق يك تجربه خاطره انگيز و جذاب مشتريان خود را راضي و خشنود نگه مي داريد و ترغيبشان مي‌كنيد اين تجربه شيرين را با ديگران در ميان گذارند، از اين طريق مي‌توانيد وفاداري و احتمال تكرار خريد مشتريانتان را افزايش داده و مشتريان جديدي جذب كنيد. در واقع شما در حال اداره كردن يك تجارت الكترونيك نيستيد، بلكه مشغول ساختن برندي هستيد كه براي توزيع آن از كانال هاي تجارت الكترونيك استفاده مي‌كنيد.

در روزهاي آتي كمي وقت بگذاريد و نگاهي موشكافانه به بسته بندي هاي خود بيندازيد. هزينه هاي حال حاضر، حجم متوسط سفارشات و نرخ سود خود را برآورد كنيد تا ببينيد چه كنيد تا تجربه اي بهتر و شيرين تر در ذهن مشتريان رقم زده و آنها را متقاعد سازيد دوباره از شما خريد كنند و تجربه خريد از شما را در كوي و برزن جار زنند.

1 دیدگاه دربارهٔ «گام آخر برای خلق تجربه ماندگار گشودن بسته بندی یک برند»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 info@sepidarcarton.com

دفتر فروش: ۷۷۲۸۹۳۹۰  |  ۷۷۲۸۹۳۹۱  |  ۷۷۸۲۳۱۷۲
خط تلگرام دفتر مرکزی: ۰۹۱۲۲۴۵۷۶۳۶

آدرس کارخانه: تهران، شهرک خوارزمی، فاز۲، بلوار گلستان، ابتدای خیابان بگونیا، پلاک۱۳۶
پیمایش به بالا
Call Now Buttonفروش مستقیم 09128495484