مقالات

با طراحی و شکل‌های مختلف کارتن‌ها آشنا شوید

5/5 - (1 امتیاز)

جعبه‌های تاشوی مقوایی یکی از آشناترین انواع بسته‌بندی کارتنی هستند، اما همیشه هم لازم نیست یک کارتن بسته بندی، ساده و قابل پیش‌بینی باشد. تصاویر چاپ شده روی کارتن‌ها می‌تواند به اندازه تصورات شما خلاقانه باشند. در زیر برخی از محبوب ترین روش‌ها برای آراستن انواع کارتن‌ جهت خلق بسته‌بندی ای جذاب‌تر ذکر شده است.

کارتن با برگردان معکوس

کارتن‌های برگردان معکوس

این مدل کارتن ها برای لوازم آرایش، محصولات دارویی و مراقبت های شخصی بسیار عالی است. این مدل کارتن‌های بسته بندی به خاطر قابلیت راحت باز و بسته شدن، شناخته شده هستند. درب بالا از پشت صفحه به سمت جلو تا می‌شود و برگردان پایین به سمت پشت می‌چرخد. برای صرفه جویی در فضا، کارتن‌های برگردان معکوس به صورت تخت انبار می‌شوند و این قابلیت را دارند که فورا مونتاژ و مورد استفاده قرار گیرند. همچنین می‌توان ساختار درونی یا دیواره‌ها را طراحی کرد و درون آن قرار داد تا مقاومت بیشتری داشته باشد یا محصولی را درون خود نگه دارد.

کارتن‌ با برگردان‌های مقابل هم

در این نوع کارتن‌ هم برگردان‌های صفحه‌‌ی بالایی و هم پایینی در یک جهت می‌چرخند. این یک کارتن همه کاره است که برای بسته بندی‌های نرم‌افزاری، دارو، لوازم آرایشی بهداشتی و زیبایی بسیار مناسب است.

کارتن های جعبه ای

کارتن‌های جعبه ای

این جعبه ها انتخاب بسیار خوبی برای انواع کالاهاست. رایج‌ترین مورد استفاده برای این نوع کارتن بسته بندی برای هدیه‌های لوکس و کیت‌های بسته بندی شده و کادو دادن است.
قسمتی از این جعبه‌های بسته‌بندی، چسبانده شده‌اند و به صورت تخت به کاربر تحویل داده می‌شوند. این کارتن‌ها معمولا به صورت دستی ساخته و پر می‌شوند و در زمان مونتاژ بسیار مستحکم هستند. این نوع جعبه ها با یک در جفت می‌شود که باید بزرگتر از بخش زیرین باشد تا مطمئن شویم که تناسب در آن حفظ شده است.

مطلب پیشنهادی:   کارتن های استاندارد مخصوص اسباب کشی

کارتن شش ضلعی

وقتی که به شکل های مختلف کارتن‌های بسته‌بندی با طراحی خلاق فکر می‌کنید، انتخاب اول لیست شما قطعا جعبه شش ضلعی خواهد بود که شکل بسیار متفاوت‌تری نسبت به مستطیل و مربع معمولی دارد.
استفاده از یک شکل متفاوت نسبت به مستطیل و مربع معمولی، روش خوبی است تا محصول‌تان را از دیگر کالاهای موجود در قفسه متمایز کنید.
یک کارتن شش ضلعی، شش ضلع برابر دارد. کارتن‌های بسته بندی شش گوشه در درجه اول برای لوازم آرایش، غذاها و محصولات مختلف دیگر استفاده می‌شوند. کارتن سازی سپیدار کارتن با تولید کارتن هایی متنوع، شکیل و با کیفیت بالا و مقرون به صرفه، به نیاز صنایع مختلف در زمینه کارتن پاسخ می دهد، جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آدرس کارخانه: تهران، شهرک خوارزمی، فاز۲، بلوار گلستان، ابتدای خیابان بگونیا، پلاک۱۳۶
Call Now Buttonمدیر عامل 09122457636