جعبه های مقوایی چند لایه با قابلیت چاپ دیجیتالی

چاپ دیجیتالی

جعبه های مقوایی چند لایه با قابلیت چاپ دیجیتالی

5/5 - (1 امتیاز)

ما در سپیدار کارتن جعبه های مقوایی چند لایه ای ارائه می کنیم که تک رو بوده و می توان بر روی آن ها چاپ دیجیتالی را پیاده کرد، تلفیقی از استحکام و دوام جعبه های مقوایی موج دار به همراه کیفیت بسیار بالای چاپ دیجیتالی. با اجرای چاپ بر روی جعبه ها و مقواهای موج دار تک رو از نوع فلوت E، B، F و N با یک تیر دو نشان زده ایم؛ محصولات شما را از شر آسیب و ضربه دیدن مصون داشته ایم و کاری کرده ایم که نام و نشان شما را در تمام شهر بپیچد.

 

جعبه هایی با قابلیت چاپ مستقیم؛ یک گزینه ایده آل و مقرون به صرفه برای اجرای مستقیم چاپ دیجیتالی بر روی مقواهای موج دار و چند لایه در حجم های بالا. ما با ارائه چاپ دیجیتال این فرصت را برایتان فراهم می آوریم تا بر روی جعبه های خود که در ویترین یا پیشخوان فروشگاه ها قرار می گیرند، در تعداد کم و محدود چاپی با کیفیت را اجرا کنید و یا پیش از تولید انبوه طرح مورد نظر خود را تست کنید و ببینید باب میلتان هست یا نه.

شما می توانید جعبه های مقوایی چند لایه و تک رو چاپ ما را برای بسته بندی محصولات خود و قرار دادن آن ها در ویترین، پیشخوان و یا قفسه فروشگاه های خرده فروشی و عمده فروشی به کار برید یا از آن ها برای بسته بندی و ارسال محصولات به درب منزل خریداران بهره بگیرید.

 

جعبه های مقوایی

برای سالم ماندن محصولات خود می توانید از بسته بندی های داخلی همچون Thermoformed Tray و تقسیم کننده ها و بخش های الحاقی از جنس مقوای موج دار یا Molded Pulp استفاده کنید. تمامی جعبه های بسته بندی سپیدار کارتن آزمون های افتادن، یکپارچگی و عملکرد جامع را پشت سر می گذارند تا به شما اطمینان دهیم که در حین حمل و نقل هیچ خطری محصولات شما را تهدید نخواهد کرد و به سلامت به مقصد خواهند رسید. روی‌هم رفته ادعا می کنیم جعبه های مقوایی چند لایه ای ارائه می دهیم که می توان چاپ فوق العاده با کیفیت را بر روی آن ها اجرا کرد تا علاوه بر بالا بردن ضریب حفاظت از محصولات شما کاری کنیم که نام و نشان برند شما در ویترین، پیشخوان فروشگاه های خرده و عمده فروش جلوه ای متفاوت و بی نظیر داشته باشد و تمامی نیازهایتان را بر آورده خواهیم ساخت.

مطلب پیشنهادی:   چالش هایی که برای بسته بندی مواد غذایی وجود دارد

 

 

 info@sepidarcarton.com

دفتر فروش: ۷۷۲۸۹۳۹۰  |  ۷۷۲۸۹۳۹۱  |  ۷۷۸۲۳۱۷۲
خط تلگرام دفتر مرکزی: ۰۹۱۲۲۴۵۷۶۳۶

آدرس کارخانه: تهران، شهرک خوارزمی، فاز۲، بلوار گلستان، ابتدای خیابان بگونیا، پلاک۱۳۶
پیمایش به بالا
Call Now Buttonفروش مستقیم 09128495484