بهایی که بابت ترجیح دادن یک جعبه مقوایی بر جعبه مقوایی دیگر باید بپردازید

بهایی که بابت ترجیح دادن یک جعبه مقوایی بر جعبه مقوایی دیگر باید بپردازید

5/5 - (1 امتیاز)

زمان لازم برای مطالعه: 2 دقیقه

زمانی که بر سر دو راهی انتخاب قرار می‌گیرید، باید با دقت ارزیابی‌کنید تا ببینید اگر گزینه الف را انتخاب کنید، چه نتایج خوب و مثبتی عایدتان می‌شود و آیا این نتایج ارزشش را دارد که گزینه ب را با تمامی ویژگی‌‌ها و مزایایش از دست بدهید؟

در واقع این تئوری یک توجیه اقتصادی برای این ایده است که نتایج مثبت و منفی یک تصمیم یکدیگر را خنثی می‌کنند و به تعادل می‌رسند. اگر از یک منظر دیگر به آن نگاه کنیم، می‌توان به این واسطه یک کلیشه را به کار آکادمیک و ارزشمند بدل ساخت. زمانی که پای انتخاب یک جعبه مقوایی مناسب برای بسته‌بندی محصولات در میان است، هر مدیر تولید حرفه‌ای و مجربی باید تصمیم‌هایی از این قبیل بگیرد و گزینه‌های موجود را خوب سبک و سنگین کند تا در نهایت بیشترین بهره را ببرد.

پولت را دو برابر می‌کنی؟

بسیاری از افراد یک جعبه مقوایی آماده و استاندارد، مانند مدل 0201 را انتخاب می‌کنند که به شکل مسطح بسته‌بندی و توزیع می‌شود. چرا که نه؟ اگر فقط شرایط اقتصادی را در نظر بگیریم، بی‌تردید این جعبه‌‌ها ارزان قیمت‌ترین گزینه ممکن هستند. به عنوان مثال اگر بهای آن را با یکی از جعبه‌های قفل شونده مقایسه کنید، تصمیم‌گیری بسیار ساده خواهد بود؛ بهای هر جعبه استاندارد تک جداره به ابعاد 305× 305 ×457 میلیمتر، 54/1 پوند خواهد بود، در حالی که بهای هر جعبه قفل شونده با ابعادی مشابه به این جعبه (300× 315 ×445 میلیمتر) در حدود 88/2 پوند است.

مطلب پیشنهادی:   9 نکته که کمک می‌کنند هزینه‌های بسته بندی‌تان را کاهش دهید

اما اگر بیشتر بررسی کنید و ببینید یک جعبه قفل شونده، چه ویژگی‌‌ها و کاربردهایی دارد، این تفاوت قیمت کم کم در نظرتان رنگ می‌بازد و به این نتیجه می‌رسید که در تیراژهای بالا ارزشش را دارد جعبه قفل شونده را به جعبه استاندارد و ارزان قیمت ترجیح دهید. چطور ممکن است؟

وقت طلا است

اولاً؛ پایه این مدل جعبه‌‌ها از قبل چسبانده شده است و راحت‌تر می‌توان آن‌‌ها را سرهم کرد. از سوی دیگر به صورت تخت و مسطح توزیع می‌شوند و وقتی آن‌‌ها را از حالت تا شده در می‌آورید، کفی جعبه خیلی راحت در جای خود قرار می‌گیرد. شاید با خود بگویید تا کردن و بستن درب یک جعبه خیلی زمان‌بر نیست، اما اگر این زمان را در تمامی جعبه‌هایی که در یک شیفت باید سرهم شوند، ضرب کنید، به این تفاوت قابل توجه پی می‌برید. بیشتر شدن بازدهی و بهره‌‌وری به این معنا است که شما می‌توانید هر روز تعداد محصولات بیشتری بسته‌بندی و توزیع کنید و در نتیجه سود شما افزایش خواهد یافت.

دوماً؛ اگر محصول شما دقیقاً به ابعاد جعبه‌هایتان باشد، مشکلی پیش نمی‌آید و شما می‌توانید محصول خود را درون کارتن مقوایی قرار داده و درب آن را ببندید. اما اگر محصول دقیقاً به سایز بسته‌بندی نباشد، باید با استفاده از پرکننده‌های بسته بندی، فضای خالی را پر کنید.

ما در پنل‌های کناری جعبه‌های قفل شونده، شیارهایی در نظر گرفته‌ایم که شما می‌توانید خیلی سریع پنل‌ها را در محل آن شیارها تا کنید تا جعبه دقیقاً سایز محصول شما شود؛ یک ایده هوشمندانه که در وقت و هزینه‌های شما صرفه‌جویی خواهد کرد، چرا که دیگر نیاز نیست از پرکننده‌های بسته‌بندی استفاده کنید و علاوه بر آن سایز جعبه تان کوچک‌تر می‌شود و در هزینه‌های ارسال صرفه‌جویی می‌شود.

مطلب پیشنهادی:   تاثیر جعبه و بسته بندی در افزایش فروش

سوماً؛ این جعبه های مقوایی یک نوار مخصوص بستن و مهر و موم کردن جعبه دارند که هر گونه جعل و دستکاری را آشکار می‌کنند. باز هم کار بستن و مهر و موم کردن را فقط چند ثانیه سریع‌تر می‌کنند اما وقتی این زمان را در یک شیفت کاری در نظر می‌گیرید، قابل توجه و چشمگیر خواهد بود. به علاوه دیگر نیازی نیست، کلی نوار چسب بسته‌بندی خریداری کنید.

شاید جعبه‌های قفل شونده برای هر محصولی مناسب نباشند اما اگر فکر می‌کنید سرعت بخشیدن به روند بسته بندی، همان چیزی است که به دنبالش هستید، چرا با تیم فروش ما تماس نمی‌گیرید یا به وبسایت ما سر نمی‌زنید تا اطلاعات بیشتری به دست آورید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 info@sepidarcarton.com

دفتر فروش: ۷۷۲۸۹۳۹۰  |  ۷۷۲۸۹۳۹۱  |  ۷۷۸۲۳۱۷۲
خط تلگرام دفتر مرکزی: ۰۹۱۲۲۴۵۷۶۳۶

آدرس کارخانه: تهران، شهرک خوارزمی، فاز۲، بلوار گلستان، ابتدای خیابان بگونیا، پلاک۱۳۶
پیمایش به بالا
Call Now Buttonفروش مستقیم 09128495484