ترفندهایی زیرکانه و خلاقانه برای به کارگیری مجدد جعبه های مقوایی نوشیدنی و بسته بندی

ترفندهایی زیرکانه و خلاقانه برای به کارگیری مجدد جعبه های مقوایی نوشیدنی و بسته بندی

5/5 - (1 امتیاز)

جای سس و ادویه
سس و ادویه و نی برای نوشیدنی یادتان نرود! بی تردید جعبه های مقوایی نوشیدنی و بستنی به هنگام پیک نیک رفتن و به راه انداختن بساط کباب می تواند حسابی به کارتان بیاید، پس بهتر است آن ها را دور نیندازید. می توانید با کمک کاغذ کادوهایی خوش نقش و نگار این جعبه ها را تزئین کرده و حال و هوایی تابستانی به جعبه مخصوص سس و ادویه تان ببخشید. در لینک زیر نحوه تزئین این جعبه ها شرح داده شده است.

کارتن بسته بندی سس

جعبه لوازم طراحی و نقاشی
اگر یک هنرمند جویای نام و پر مشغله اید می توانید با کمک جعبه های مقوایی نوشیدنی و بستنی به وسایل و مدادهای مخصوص طراحی و نقاشی خود سر و سامانی بدهید. می توانید سطح بیرونی این جعبه را به یک بوم نقاشی تبدیل کرده و هنرتان را به رخ بکشید. در این ویدئو به شما خواهیم گفت که چگونه می توان با کمی کاغذ کادو و وسایل تزئینی یک جعبه مقوایی را به یک اثر هنری تبدیل کرد و یک جعبه ابزار خلاقانه و چشم نواز خلق کرد.

بسته بندی لوازم تحریر

جعبه ای برای بانوانی که به تازگی مادر شده اند.
می توانید یک جعبه مقوایی نوشیدنی و بستنی را برداشته و آن را با وسایل مورد نیاز نوزادان پر کنید. می توانید سطح بیرونی جعبه را با کاغذ کادویی شیک و دوست داشتنی بپوشانید و آن را به مادری که تازه فارغ شده هدیه دهید. حتی می توانید با یک تیر دو نشان بزنید و یک سمت جعبه را با لوازم مورد نیاز کودک پر کنید و در سمت دیگرش وسایلی برای مادرش بگذارید، چیزهایی مثل لوازم آرایش، عطر و صابون حمام. با مشاهده این ویدئو می توانید با چم و خم طراحی این گونه جعبه ها بیشتر آشنا شوید.

مطلب پیشنهادی:   انقلابی شگرف در دنیای واقعیت مجازی به سبک و سیاق گوگل

بسته بندی خلاقانه

جعبه ای برای خوراکی های بین راهی
بی تردید مسافرت های خانوادگی سرشار است از لحظات شاد و به یاد ماندنی اما گاهی اوقات طولانی شدن راه اعضای خانواده را کلافه و کسل می کند. می توانید برای طول سفر یک سری خوراکی خوشمزه آماده کنید و با خود به درون اتومبیل بیاورید و کاری کنید همه در طول راه سرحال و پر انرژی باشند. با این ترفند دیگر کودکان مدام نمی پرسند؛ پس کی می رسیم؟ چون دهانشان پر است از خوراکی های خوشمزه ای که برایشان تدارک دیده اید و حوصله شان به این زودی ها سر نمی رود. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید سری به لینک زیر بزنید تا ببینید برای آماده کردن این جعبه فوق العاده مفید و به درد بخور چه باید بکنید.

بسته بندی زیرکانه

 

جعبه ای مملو از گیاهان زیبا و فرح بخش
بی تردید هر انسانی با مشاهده یک گل بی اختیار لبخند می زند و گل از گبش می شکفد. با این اوصاف اگر این همه گل و گیاه خوش منظر را کنار هم قرار دهید، آرامش را برای عزیزانتان به ارمغان می آورید؛ وای این گل ها برای من است؟ به نظر می رسد تزئین کردن یک جعبه نوشیدنی و بستنی و تبدیل کردن آن به یک جعبه پر از گل می تواند ایده بی نظیری برای خوشامد گفتن به همسایه جدیدمان باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ساخت و تزئین این هدیه زیبا و مبتکرانه می توانید به وبلاگ زیر مراجعه کنید.
وقت آن رسیده که آستین ها را بالا بزنید و دست به کار شوید.
حال که می دانید با یک جعبه مقوایی نوشیدنی و بستنی چه کارهای خلاقانه ای می شود انجام داد، جای تأسف است اگر دفعه بعد که جعبه نوشیدنی تان خالی شد، آن را به درون سطل زباله بیندازید، مخصوصاً بعد از این همه زحمتی که برایتان کشیده اند و از نوشیدنی های محبوبتان نگهداری کرده اند. می توانید با تبدیل کردن آن ها به یکی از گزینه های فوق مسئولیت های جدیدی برایشان تعریف کنید و مطمئن باشید که از این پروژه جدید حسابی خوشتان می آید و از این که این جعبه باز هم گره ای از کارتان باز کرده اند، لذت خواهید برد.

مطلب پیشنهادی:   تاثیر رنگ در بسته بندی محصول

بسته بندی زیبا و خلاقانه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 info@sepidarcarton.com

دفتر فروش: ۷۷۲۸۹۳۹۰  |  ۷۷۲۸۹۳۹۱  |  ۷۷۸۲۳۱۷۲
خط تلگرام دفتر مرکزی: ۰۹۱۲۲۴۵۷۶۳۶

آدرس کارخانه: تهران، شهرک خوارزمی، فاز۲، بلوار گلستان، ابتدای خیابان بگونیا، پلاک۱۳۶
پیمایش به بالا
Call Now Buttonفروش مستقیم 09128495484