مقالات

6 ترفند زیرکانه در مورد سینی آبمیوه و بستنی

5/5 - (1 امتیاز)

اکثر مردم بر این باور هستند که جعبه های مقوایی آبمیوه و بستنی بعد از مصرف هیچ سرنوشتی جز سطل زباله ندارند اما در این مقاله ما به شما می گوییم که این مسئله در مورد سینی آبمیوه و بستنی صدق نمی کند و شما می توانید با کمی تغییر آن ها را به جعبه ای برای ابزار ضروری یا مواد خوراکی تان تبدیل کنید

1. یک گلدان شاداب و با طراوت

شما می توانید با کمترین زحمت یک همچین گلدان خوش رنگ و لعاب و زیبایی برای خودتان دست و پا کنید. قوطی های نوشابه و امثال آن را بردارید و درونشان بذر گل بکارید و آن ها را در کنار هم و درون سینی بستنی ردیف کنید. برای آن که این گلدان شما را به یاد فصل دل انگیز بهار بیندازد، می توانید یک فرفره قشنگ و دوست داشتنی را بر روی آن بچسبانید تا حاصل کارتان جذاب و جالب توجه از آب در آید. برای دریافت دستورالعمل کامل نحوه ساخت گلدان مقوایی اینجا کلیک کنید.

سینی آبمیوه و بستنی

2. ظرفی برای شکلات و آب نبات

اگر شما هم شیفته شیرینی و شکلات هستید، می توانید انواع و اقسام آب نبات ها و شکلات های محبوبتان را همچون تصویر زیر درون این سینی آبمیوه و بستنی بچینید تا هر وقت قند خونتان افتاد، دلی از عزا در بیاورید. حتی می توانید این کاردستی زیبا و جذاب را به عنوان کادوی روز معلم یا تولد به عزیزان تان هدیه دهید. بطری های نوشیدنی قرار گرفته در این جعبه ها را درو نیندازید و وقتی خالی شدند، آن ها را با اسمارتیز، آب نبات یا شکلات پر کنید. فقط حواستان باشد پس از نوش جان کردن نوشیدنی درون بطری درب آن را نگهدارید. برای مشاهده ویدئوی کامل نحوه انجام این پروژه شیرین و خوشمزه به لینک زیر مراجعه کنید.

مطلب پیشنهادی:   کارتن مقوایی موج‌دار چطور ساخته می‌شود؟

ظرفی برای شکلات و آب نبات

3. جا کنترلی

در عصر حاضر که تمامی این وسایل الکترونیکی ما را احاطه کرده اند، این احتمال وجود دارد که ریموت کنترل این دستگاه ها در لابه لای تشک مبل ها گم و گور شود. پس بهتر است برای سر و سامان دادن به وضعیت این همه ریموت کنترل راهی پیدا کرد. پیشنهاد می کنیم از جعبه های مقوایی نوشیدنی و بستنی برای این منظور استفاده کنید. درست کردن این جا کنترلی بسیار ساده و بی دردسر است، فقط باید جعبه مقوایی را با اسپری رنگ کنید و منتظر بمانید تا خشک شود. دیگر نیازی نیست نگران مفقود الاثر شدن ریموت کنترل ها در لا به لای تشک کاناپه و مبل باشید.

جا کنترلی

4. جعبه ابزار

می توانید وسایلی را که خیلی با آن ها سر و کار دارید و باید مدام دم دستتان باشد را در این جعبه های مقوایی نگهداری کنید، وسایلی همچون قیچی، قلموی نقاشی، پیچ گوشتی و … برای این منظور بهتر است به سراغ جعبه های مقوایی دسته دار بروید تا بتوانید خیلی راحت جعبه ابزارتان را هر جا که خواستید ببرید. با کاغذ کادو یا کاغذ دیواری های طرح دار و جذاب می توانید جلوه بهتری به جعبه ابزار جدیدتان ببخشید.

جعبه ابزار

5. جعبه هوشمند نخ کاموا

می توانید سینی آبمیوه و بستنی را درون سطل زباله بیندازید یا زندگی تازه ای به آن ببخشید از آن به عنوان یک جعبه جدا کننده نخ کاموا استفاده کنید. درون این گونه جعبه ها دیوایدرهایی قرار گرفته که به شما اجازه می دهد کامواهایی با رنگ های متفاوت را درون آن نگهدارید. باید در هر بخش از جعبه سوراخی ایجاد کرده و انتهای نخ کاموا را از درون سوراخ رد کنید. با این روش می توانید خیلی ساده به مقدار مناسبی از نخ کاموا دسترسی داشته باشید و دغدغه باز کردن کامواهای در هم گره خورده را نخواهید داشت. فقط حواستان باشد که این جعبه را دور از دسترس گربه ها نگهدارید، چرا که گربه ها عاشق بازی کردن با نخ کاموا بوده و این مسئله می تواند شما را به دردسر بیندازد.

مطلب پیشنهادی:   اسناد دیجیتالی برای بسته بندی – حالا قرار است چه چیزی را ثابت کنند؟

جعبه هوشمند نخ کاموا

6. جعبه مخصوص لوازم پیک نیک

اگر می خواهید به پیک نیک بروید یا قصد به راه انداختن بساط کباب را دارید، دستمال کاغذی، قاشق و چنگال و سایر وسایل مورد نیاز برای پیک نیک را درون آن قرار دهید. در چنین شرایطی می توانید همه چیز را تمیز و مرتب نگه داشته و اجازه ندهید وسایلتان با میزهای نه چندان تمیز تماس پیدا کنند. اگر بخواهید می توانید جعبه خود را تزئین کنید اما اگر تصاویری جالب و زیبا بر روی جعبه مقوایی نوشیدنی و بستنی نقش بسته، نیازی به این کار نخواهد بود.

جعبه مخصوص لوازم پیک نیک

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آدرس کارخانه: تهران، شهرک خوارزمی، فاز۲، بلوار گلستان، ابتدای خیابان بگونیا، پلاک۱۳۶
Call Now Buttonمدیر عامل 09122457636