مقالات

نکات آموزش درباره طراحی بسته بندی

نکات آموزشی درباره طراحی بسته بندی

5/5 - (1 امتیاز)

نکات آموزشی درباره طراحی بسته بندی

نکات آموزشی درباره طراحی بسته بندی می توان دو هدف جداگانه برای بسته بندیمحصولات مختلف در نظر گرفت: معرفی محصول به شیوه ای تأمل برانگیز، محافظت از محصول در برابر آسیب های احتمالی. به هنگام انتخاب یک بسته بندی مناسب باید میزان استحکام و دوام مواد به کار رفته در بسته بندی را مد نظر قرار دهید. عروسک های Tougui در قالب یک جعبه چوبی محکم بسته بندی شده اند تا اطمینان حاصل شود که این عروسک های ملوس و دوست داشتنی صحیح و سالم به مقصد می رسند

دوام و طول عمر بسته بندی

حواستان به بودجه هست؟

تقریباً در تمامی موارد، مشتریان برای بسته بندی محصولاتشان یک بودجه مشخص در نظر گرفته اند و شما باید مطابق با نکات آموزشی درباره طراحی بسته بندی بودجه پیش روید. اگر از حیث بودجه طراحی به شدت در مضیقه اید می توانید به شیوه های سنتی و کم هزینه تر همچون استمپ روی آورید و با حداقل هزینه ممکن لیبل هایی که طراحی کرده اید را بر روی بسته بندی هایتان چاپ کنید.

تا می توانید خاص و متفاوت ظاهر شوید.

اگر می خواهید بارقه هایی از هنر و ظرافت را در تار و پود بسته بندی تان بتنید و یک طرح خاص و متفاوت ارائه کنید، می توانید از لوازمی همچون ربان، نخ بسته بندی و مهر و موم استفاده کنید.

نکات آموزشی درباره طراحی بسته بندی
نکات آموزشی درباره طراحی بسته بندی

مقصد نهایی بسته بندی باشد.

به هنگام طراحی بسته بندی باید این نکته را در نظر داشته باشید که سرنوشت بسته بندی به کجا ختم می شود و قرار است در کجا به نمایش درآید؛ در کنار سایر محصولات بر روی قفسه فروشگاه چیده می شود و باید حداقل فضای ممکن را اشغال کند؟ یا قرار است یک محصول شیک و لوکس را در دل خود جا داده و در مرکز ویترین یک فروشگاه خودنمایی کند؟ به هنگام انتخاب نوع بسته بندی حتماً به این مسئله توجه کنید، چرا که اگر از مقاصد تجاری محصول غافل باشید، هیچ گاه نمی توانید در طراحی یک بسته بندی خوب و در خور تحسین موفق عمل کنید.

مطلب پیشنهادی:   کارتن 5 لایه

جزئیات را از قلم نیندازید.

بسیار پیش آمده که در نکات آموزشی درباره طراحی بسته بندی طراح تمامی بخش های طرح خود را در نهایت زیبایی و دقت کنار هم چیده و با مهارتی قابل ستایش یک هارمونی و تعادل بی نظیر میان اجزای متفاوت طرح برقرار کرده اما به ناگه متوجه شده که برخی از قسمت های نه چندان جذاب را فراموش کرده و مثلاً جایی برای بارکد و برچسب در نظر نگرفته است و به عنوان یک طراح باید پیش از شروع کار در خصوص چنین مواردی اطلاعات لازم را کسب کنید تا در پایان کار غافلگیر نشوید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آدرس کارخانه: تهران، شهرک خوارزمی، فاز۲، بلوار گلستان، ابتدای خیابان بگونیا، پلاک۱۳۶
Call Now Buttonمدیر عامل 09122457636