آماده کردن ایستگاه بسته بندی برای تعطیلات

آماده کردن ایستگاه بسته بندی برای تعطیلات

5/5 - (1 امتیاز)

فصل تعطیلات نزدیک است و از حالا باید خود را برای سفارش های فصل تعطیلات آماده کنید. اگر بخواهید تا عید صبر کنید، دیگر برای تغییر دادن یا اصلاح کردن بسته بندی هایتان زمان نخواهید داشت و حجم انبوهی از سفارش ها به سوی شما سرازیر می شوند.

از آنجایی که حجم سفارش های آنلاین در فصل تعطیلات افزایش می یابد، بسیاری از شرکت ها امکان ارسال کالاهای خریداری شده از انبار و تمامی کانال های فروش خود را فراهم می کنند و در اغلب مواقع فروشگاه های فیزیکی خود را به مرکز بسته بندی و ارسال سفارش های آنلاین تبدیل می کنند. شرکت هایی که از شیوه ارسال از انبار و فروشگاه بهره می گیرند، به ایستگاه هایی نیاز دارند که متناسب با نیازهای منحصر به فرد آن ها در زمینه توزیع و بسته بندی اختصاصی شده باشند. شرکت ما مفتخر است که می تواند ایستگاه هایی کاملاً اختصاصی برای شما طراحی کند تا بسته بندی و توزیع شما تسریع و تسهیل گردد. ما به شما کمک می کنیم تا در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید و ایستگاه های بسته بندی را در دل تأسیسات خود بگنجانید.

با نزدیک شدن به فصل تعطیلات شرکت هایی که ایستگاه های بسته بندی دارند، می بایست اصلاحات لازم را صورت داده و تمهیداتی بیندیشند تا خود را با تغییر رفتار مشتریان در فصل تعطیلات وفق دهند.

افزایش حجم سفارش

افزایش حجم سفارش مشتری

در فصل تعطیلات فروشگاه های آنلاین با افزایش حجم سفارش ها از جانب مشتریان مواجه می شوند و این از جمله تغییراتی است که باید خود را با آن سازگار کنند. 80 تا 90 درصد حجم سفارش های فروشگاه های آنلاین مربوط به این چند ماه می شود و این به معنای افزایش تعداد بسته بندی های موردنیازشان در مقایسه با روزهای معمولی است.

مطلب پیشنهادی:   قیمت بالای هارد باکس – یک گزینه جایگزین

اما تا چه اندازه باید تعداد بسته بندی ها و ابزار مورد نیاز خود را افزایش دهید؟

برای محاسبه این مقدار می توانید حجم فروش های آنلاین خود را در مدت مشابه پارسال مبنا قرار دهید. اگر به تازگی کسب و کاری راه انداخته اید یا اولین بار است که می خواهید ارسال از انبار و فروشگاه فیزیکی را تجربه کنید، داده های صنعت شما می تواند سرنخ بسیار خوبی در اختیارتان قرار دهد. به علاوه متخصصین ما هم می توانند نیازهای بسته بندی شما را بررسی کرده و تعداد بسته بندی های موردنیازتان را برآورد کنند.

محصولات پرفروش

باید انتظار داشته باشید که حجم سفارش محصولات پر فروشتان در فصل تعطیلات افزایش یابد. این مسئله شامل حال محصولاتی هم می شود که برایشان به مناسبت تعطیلات پروموشن یا تخفیف در نظر گرفته اید. با توجه به محصولات پر فروشتان می توانید تخمین بزنید که به تعداد بسته بندی نیاز دارید. مواد بسته بندی محافظتی را هم در نظر بگیرید و حواستان باشد که این مواد را بیشتر از حد نیازتان سفارش دهید.

سفارش های عمده

کارتن بسته بندی

مردم به چندین و چند علت در تعطیلات به صورت عمده خرید می کنند. معمولاً آن ها برای چند نفر هدیه مشابهی می خرند. شرکت ها هم در فصل تعطیلات برای خریدهای عمده و خرید محصولات مرتبط تخفیف های خوبی در نظر می گیرند تا مشتریان را به بیشتر خریدن، ذخیره کردن یا هدیه دادن این محصولات تشویق کنند.

برای سفارش های انبوه باید به فکر جعبه ها، پاکت یا سایر بسته بندی های مناسب سفارش های انبوه باشید. با انتخاب بسته بندی های مناسب می توانید تعداد جعبه های مورد نیاز برای هر سفارش را کاهش دهید و وزن حجمی سفارش را به حداقل برسانید.

مطلب پیشنهادی:   دستگاه کارتن سازی

کاغذ کادو

اگر محصولاتی عرضه می کنید که قابلیت کادو دادن را دارند، ایده خوبی است که در طول تعطیلات امکان کادوپیچ شدن سفارش ها را فراهم کنید. با این روش می توانید حجم فروش و درآمد خود را افزایش دهید، بی آن که سودتان کم شود. ارزشش را دارد که کار را برای مشتریان ساده تر کنید و ارزش برندتان را در چشم آن ها دوچندان کنید.

اطمینان یابید در فرم سفارش خود محلی برای درج پیام تبریک و آدرس دریافت کننده هدیه در نظر گرفته اید. به علاوه می توانید گزینه حذف نام فرستنده یا برچسب قیمت و … را هم ارائه کنید.

اگر تصمیم گرفتید گزینه کادوپیچ کردن بسته بندی را به سایتتان اضافه کنید، باید تجهیزات لازم را در ایستگاه بسته بندی خود فراهم کنید. مطمئن شوید کارکنانی که مسئول کادوپیچ کردن محصولات هستند، تجهیزات و لوازم مناسب را در اختیار دارند و به خوبی برای این کار آموزش دیده اند تا بسته های کادوپیچ شده تمیز و مرتب و یک شکل باشند تا مشتری با دیدن آن ها لبخند رضایت بزند نه این که بخواهد نارضایتی و نظر منفی خود را در رسانه های اجتماعی جار بزند.

ایده خوبی است که از وسایلی برای کادوپیچ کردن محصولاتتان استفاده کنید که نام و نشان برند شما بر روی آن ها حک شده است تا برند شما بیشتر دیده شود. چند نمونه از مواد بسته بندی موردنیاز برای کادوپیچ کردن محصولات شما از این قرار است:
• کاغذ کادو
• ربان
• پارچه کادویی
• جعبه کادویی
• ساک کادویی
• کارت هدیه
دقیقه نودی ها
خود را برای مشتریان لحظه آخری آماده کنید! زمانی که مشتریان در آخرین دقیقه تصمیم می گیرند محصولی را سفارش دهند، حاضر هستند بابت سریع تر دریافت کردن محصولات مبلغ بیشتری بپردازند و خرده فروش ها باید این نیازشان را پاسخ دهند و پروتکل های مناسبی برای آن ها در نظر بگیرند. در فصل تعطیلات باید انتظار داشته باشید که حجم چنین سفارش هایی افزایش یابد و خودتان را از قبل آماده کنید.

مطلب پیشنهادی:   تاثیر بسته بندی و کارتن در فروش

سایر ملاحظات شرکت های تجارت الکترونیک در فصل تعطیلات

 

افزایش فروش

تغییر دادن ایستگاه بسته بندی تنها تغییری نیست که باید در طول تعطیلات اعمال کنید. فروشگاه های آنلاین باید این موارد را هم در نظر داشته باشند؛
• ارسال رایگان سفارش هایی که قبل از یک تاریخ مشخص ثبت شده اند.
• ارسال سریع و آسان سفارش ها در روزهای قبل از تعطیلات
• افزایش تخفیف ها و پروموشون ها و تبلیغات ایمیلی
• مشتریان خود را از قبل در جریان تغییر ساعت یا نحوه تحویل سفارش ها قرار دهید.
• برای بسته بندی کردن محصولات در فصل تعطیلات، بسته بندی هایی مخصوص با حال و هوای این فصل در نظر بگیرید و سفارش دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 info@sepidarcarton.com

دفتر فروش: ۷۷۲۸۹۳۹۰  |  ۷۷۲۸۹۳۹۱  |  ۷۷۸۲۳۱۷۲
خط تلگرام دفتر مرکزی: ۰۹۱۲۲۴۵۷۶۳۶

آدرس کارخانه: تهران، شهرک خوارزمی، فاز۲، بلوار گلستان، ابتدای خیابان بگونیا، پلاک۱۳۶
پیمایش به بالا
Call Now Buttonفروش مستقیم 09128495484