مقالات

بسته بندی را در تجارت الکترونیک بهبود ببخشید.

4.7/5 - (3 امتیاز)

با توجه به این که روز به روز بر تعداد کسب و کارهایی که به فضای آنلاین می‌پیوندند ، بیشتر و بیشتر می‌شود و این پدیده جهانی شدن بیش از هر زمان دیگری به واقعیت نزدیک شده، تعجبی ندارد که تقاضا برای بسته بندی های پستی با کیفیت بالا سیری صعودی در پیش گرفته است. با بهتر کردن بسته بندی‌ تجارت الکترونیک می توانید راندمان و بازدهی کسب و کارتان را افزایش داده، در هزینه هایتان صرفه جویی کنید، تجربه مشتریان از برندتان را بهبود ببخشید و کاری کنید برندتان بیشتر دیده شود و به شهرت برسد.

جعبه های دارای زبانه های قفل شونده

جعبه قفل شونده

با توجه به محبوبیت چشمگیر جعبه های مقوایی، اغلب بسته بندی ها به این شکل انجام می شوند: ابتدا بخش زیرین جعبه را با نوار چسب محکم می کنند، سپس جعبه را پر کرده و دوباره با استفاده از نوارچسب درب آن را بسته و مهر و موم می کنند. ما در سپیدار کارتن جعبه پستی های متنوعی داریم که با انتخاب هر یک از آن ها دیگر نیازی نیست هیچ یک از این کارها را انجام دهید. با انتخاب جعبه های دارای زبانه های قفل شونده می توانید برای بخش بسته بندی تان کلی زمان بخرید. به علاوه این نوع بسته بندی بی هیچ زحمت و دردسری آماده ارسال می شود و در مقایسه با نمونه های قدیمی و رایج کار بسته بندی را برای شما ساده تر می کند. هر چه بیشتر در زمانتان صرفه جویی کنید، سفارش های بیشتری را می توانید آماده و ارسال کنید تا مشتریان از این سرعت عمل شما شگفت زده و راضی باشند. با این نوع بسته بندی نه تنها در وقت خود صرفه جویی می کنید بلکه به بسته بندی تان ظاهری زیبا و مرتب می دهید چرا که با وجود زبانه های قفل شونده دیگر نیازی به استفاده از نوار چسب نخواهید داشت.

مطلب پیشنهادی:   بسته بندی محصول شما چقدر امن است؟

انتقال پول به صورت آنلاین

نوارهای باریکی که پوشش آن ها را جدا و درب بسته بندی را مهر و موم می کنید. استفاده کردن از جعبه های پستی با این نوارها یک راهکار ساده، سریع و مؤثر برای بسته بندی کردن محصولات است و در وقت و هزینه شما صرفه جویی می کند. استفاده از این نوع جعبه های پستی هم سبب می شود بسته بندی با ظاهری تمیز و مرتب به دست مشتریان برسد. از سوی دیگر چون نیازی نیست از نوار چسب استفاده کنید، با انتخاب این جعبه ها می توانید در هزینه هایتان هم صرفه جویی کنید.

 

نوارهای از اینجا باز شو!

وقتی مشتریان یک محصول بسته بندی شده را دریافت می کنند، این اولین کاری است که انجام می دهند: باز کردن بسته بندی. اگر می خواهید بسته بندی تجارت الکترونیک خود را بهبود بخشید، تجربه خرید و باز کردن بسته بندی را برای مشتریان خود مطلوب و دلنشین کنید، بهتر است جعبه هایی استفاده کنید که با کمک یک نوار پرفراژ شده باز می شوند. این نوارها کار باز کردن بسته بندی را برای مشتریان ساده و بی دردسر می کنند و نمی گذارند مشتری در حین باز کردن بسته بندی خسته و کلافه شود.

 

جعبه های مختص پس فرستادن کالا

جعبه مقوایی

در یک دنیای ایده آل، در 100% مواقع مشتری سفارش خود را در فروشگاه اینترنتی شما ثبت می کند و پس از دریافت آن کاملاً راضی و خشنود خواهد بود. اما در دنیای واقعی وضعیت به گونه ای دیگر است و هر یک از کسب و کارهای فعای در عرصه تجارت الکترونیک باید هر از گاهی مسئله پس فرستاده شدن کالاهایشان را مدیریت کنند. ما در سپیدار کارتن بسته بندی هایی داریم که به لطف آن ها می توانید دردسر و اعصاب خردی مشتری برای پس فرستادن کالا را کم کنید. این جعبه ها یک نوار پشت چسب دار اضافی دارند که در صورت نیاز می توان درب بسته بندی را با کمک آن ها دوباره مهر و موم کرد. وقتی کار پس فرستادن کالا را برای مشتریان خود ساده کنید، باعث می شوید یک تجربه بد و نامطلوب به یک تجربه خوب و به یادماندنی تبدیل شود.

مطلب پیشنهادی:   کارتن مواد غذایی باید چه استاندارد هایی داشته باشد؟

 

بسته بندی هایتان را به قامت محصولات اندازه کنید.

وقتی بسته بندی به اندازه محصول شما باشد، در هزینه هایتان صرفه جویی می کنید چرا که اولاً بهای بسته بندی های کوچکتر، کمتر است، و ثانیاً دیگر نیازی ندارید با استفاده از پرکننده های بسته بندی فضای خالی درون بسته بندی را پر کنید. وقتی بسته بندی درست به اندازه محصول شما باشد دیگر فضای خالی زیادی درون بسته بندی وجود ندارد که محصول شما بخواهد درون آن جابه جا شود، آُیب ببیند یا خرد شود.

زمانی که مشتریان به صورت آنلاین خرید می کنند برخلاف زمانی که از یک فروشگاه واقعی خرید می کنند، بسته بندی شما را نمی بینند که بر روی تصمیم آن ها مبنی بر خریدن یا نخریدن محصولات شما تأثیر بگذارد. با این وجود استفاده کردن از بسته بندی هایی که لوگو و نام برند شما را یدک می کشند و برای برند شما طراحی شده اند، یک ابزار مؤثر است که شما را در ذهن مشتریان ماندگار می کند تا دفعه بعد باز هم از شما خرید کنند چرا که متمایز از رقبایتان ظاهر شده اید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جعبه های پستی با طراحی اختصاصی یا چاپ اختصاصی با ما تماس بگیرید.

با تجزیه و تحلیل کردن سیستم ها، فرآِندها، عملکرد کسب و کار الکترونیک خود می توانید برخی از این تغییرات را اعمال کنید تا بسته بندی هایتان بهتر شوند، در وقت و هزینه خود صرفه جویی کرده و وفاداری مشتریان را تضمین کنید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آدرس کارخانه: تهران، شهرک خوارزمی، فاز۲، بلوار گلستان، ابتدای خیابان بگونیا، پلاک۱۳۶
Call Now Buttonمدیر عامل 09122457636