مقالات

تولید جعبه مقوایی

مزایای طراحی و تولید جعبه مقوایی اختصاصی

5/5 - (1 امتیاز)

تولید جعبه مقوایی اختصاصی 5 مزیت به دنبال دارد:

چرا این نوع بسته‌بندی ماندگار است؟

سالیان سال است که استفاده و تولید جعبه مقوایی اختصاصی و سفارشی به رکن اصلی صنعت حمل و نقل و ارسال کالا بدل شده است. این جعبه‌های محکم و بادوام می‌توانند ضربات پی‌در‌پی را تاب آورند و سپر بلای محتویاتشان باشند و آن‌ها را در برابر آسیب‌های احتمالی محفوظ دارند. تولید جعبه مقوایی به عنوان یک راهکار مقرون به صرفه و سبک برای ارسال کالا از شهری به شهر دیگر محسوب می‌شود.

تولید جعبه مقوایی

با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از بخش‌های زنجیره توزیع و ارسال محصول دست‌خوش تغییر و تحول شده است؛ اما این جعبه‌های مقوایی همچنان پای ثابت و گزینه‌ای استاندارد برای صنعت ارسال محموله‌ها به شمار می‌روند. در ادامه ٥ دلیل ماندگاری این جعبه‌ها را برمی‌شماریم.

سایزبندی صحیح و مناسب موجب صرفه اقتصادی می‌‎شود

تولید جعبه مقوایی

اگر جعبه‌ای که برای محصولات خود برگزیده‌اید بیش از حد بزرگ باشد، چاره‌ای نخواهید داشت جز آن‌ که جعبه را با کاغذ و مقوا پر کنید تا از وارد نشدن آسیب به محتویات آن آسوده خاطر باشید. در گذر زمان این وزن اضافی و مصرف کاغذ و مقوا و امثال آن هزینه‌های گزافی را بر دوش شرکت تحمیل می‌کند و تأثیرات ناگواری روی محیط زیست خواهد داشت. شرکت‌ها می‌توانند با طراحی یک جعبه کاملاً سفارشی، طیف وسیعی از اجناس خود را به بهترین نحو بسته بندی کنند و هزینه‌ها را در یک سطح معقول و منطقی نگه‌ دارند.

قیمت‌گذاری بر مبنای وزن حجمی

تقریباً تمامی شرکت‌های حمل و نقل و توزیع کالا برای مشخص کردن هزینه ارسال زمینی یک محموله، وزن آن کالا را ملاک قرار می‌دهند. این سیستم قیمت‌گذاری برای شرکت‌هایی که بدون در نظر گرفتن ابعاد کالای خود اقدام به ارسال محموله در جعبه‌های بزرگ می‌کنند، گران تمام می‌شود. با یک سرمایه‌گذاری اندک در زمینه طراحی و ساخت جعبه‌ مقوایی در سایزهای مختلف، فعالان عرصه تولید و توزیع کالا می‌توانند به میزان قابل ملاحظه‌ای هزینه‌های ارسال و حمل و نقل خود را کاهش دهند.

مطلب پیشنهادی:   سینی مقوایی نوشیدنی‌ به بلندگوی گوشی هوشمند تبدیل شد!

ارزش محصولات شما در ذهن خرده‌فروشان و مصرف‌کنندگان دو چندان می‌شود.

جعبه‌هایی با طراحی اختصاصی مصرف‌کننده را تحت تأثیر قرار می‌دهند. جعبه‌هایی که در نهایت به زیبایی و با ظرافت طراحی شده‌اند، جلوه‌بخش فعالیت‌های شما در زمینه برندسازی می‌شوند و ارزش محصولات را در نظر مصرف‌کنندگان چندین برابر می‌کنند. این امر جایگاه شما را در بازار و ویترین خرده‌فروشان تثبیت می‌کند. هرچه این بسته‌بندی‌ها شکیل‌تر و تحسین برانگیزتر باشند، تأثیر بهتری بر روی خرده‌فروشان می‌گذارند و موقعیت محصولات شما را در ویترین فروشگاه‌ها برجسته و متمایز می‌کنند. در این حالت شما برای انجام مذاکره با فروشگاه‌هایی که در نقاط دوردست واقع شده‌اند، قدرت بیشتری خواهید داشت.

تبلیغات بدون هزینه

تولید جعبه مقوایی

این جعبه‌ها می‌توانند حامل پیام تبلیغاتی شما باشند و نظر مثبت مشتریان را به سوی شما جلب کنند. شرکت‌ها می‌توانند با بهره‌گیری از این فرصت تبلیغاتی تقریباً رایگان و چاپ شعارهای تبلیغاتی بر روی جعبه‌های ارسال، در شهرهای مختلف برای خود مشتری دست و پا کنند، بی‌آنکه لازم باشد یک ریال اضافه‌تر هزینه نمایند. درآمدهای سرشاری که از این طریق عایدتان می‌شود هزینه‌های انجام شده برای طراحی و چاپ جعبه‌های بسته‌بندی را جبران می‌کند و سرمایه‌تان را بازمی‌گرداند.

زمان رسیدن محموله به دست مصرف‌کنندگان کوتاه می‌شود.

در اختیار داشتن مجموعه‌ای کامل از جعبه‌های مقوایی با طراحی انحصاری، زمان لازم برای بسته‌‌بندی سفارشات را کاهش می‌دهد، در نتیجه قادرید سفارش مشتری را خیلی سریع‌تر ارسال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آدرس کارخانه: تهران، شهرک خوارزمی، فاز۲، بلوار گلستان، ابتدای خیابان بگونیا، پلاک۱۳۶
Call Now Buttonمدیر عامل 09122457636