محصول جدید سپیدار کارتن: جعبه های مخصوص بسته بندی کردن ماگ (لیوان های سرامیکی بزرگ)

محصول جدید سپیدار کارتن: جعبه های مخصوص بسته بندی کردن ماگ (لیوان های سرامیکی بزرگ)

4/5 - (2 امتیاز)

تکنولوژی های مدرن چیزهای بسیار کاربردی و بی نظیری را به زندگی ما وارد کرده اند؛ اینترنت، دستگاه های عابر بانک و تلسکوپ هایی که به لطف آن ها می‌توانیم کهکشان هایی را رصد کنیم که میلیاردها سال نوری با ما فاصله دارند و از این طریق به منشأ پیدایش جهان هستی پی ببریم.

سپیدار کارتن فعال در زمینه کارتن سازی

به علاوه این فرصت را در اختیار ما قرار داده تا ماگ هایمان را مطابق میل و سلیقه خود طراحی و خریداری کنیم. خوب به اندازه سه مثالی که در بالا به آن ها اشاره شد هیجان انگیز و حیرت آور نیست، بله کاملاً درست است، هیچ تأثیری هم در ریشه کن شدن فقر، گرسنگی یا بیماری های مهلک هم ندارد اما به هر حال جالب و دوست داشتنی است 🙂

دیگر مجبور نیستیم به گزینه هایی اکتفا کنیم که در مغازه یافت می شوند یا ماگ هایی که از نقطه نظر طراحان و تولیدکنندگان این محصولات، خنده دار، طعنه آمیز، شیک و زیبا هستند. حالا می توانید مگ تان را دقیقاً همانطور که می خواهید طراحی کنید، تصاویر و جملاتی را که دوست دارید روی آن چاپ کنید و رنگ دلخواه خودتان را انتخاب کنید. بدون شک یکی از محبوب ترین گزینه ها برای هدیه دادن به دوستان و خانواده تان محسوب می شود.
تنها کاری که باید انجام دهید این است که تصویر یا طرح مورد نظرتان را آپلود کرده و به صورت آنلاین مشخص کنید که ماگ شما باید چه شکل و شمایلی داشته باشد، سپس بعد از چند روز ماگ منحصر به فردتان را در یک بسته بندی شیک، کوچک و تمیز دریافت کنید. خیلی خوب است!

مطلب پیشنهادی:   آینده صنعت بسته بندی و اهمیت آن - بخش نخست

با توجه به این که ما یک شرکت تولید کننده بسته بندی هستیم با آن جعبه شیک و زیبای حاوی ماگ سر و کار داریم و این بخش است که برای ما جذاب و مهم است. چرا که طراحان می توانند از منزل خود کار طراحی ماگ را انجام داده و محصولات خود را از طریق وبسایت هایشان به صورت آنلاین بفروشند و برای مشتریان ارسال کنند.

ساده لوح نباشید، به فکر بسته بندی هایتان باشید!

زمانی که قرار است ماگ ها از طریق پست به دست مشتریان برسند، باید دو نکته مهم را به خاطر داشته باشید؛ اولاً، احتمال شکستن یک ماگ بسیار زیاد است. دوماً، از نقطه نظر مردم، ماگ یک شیء لوکس نیست پس باید حواستان را جمع کنید تا بهای بسته بندی و ارسال ماگ خیلی زیاد نشود.

خوشبختانه ما محصول جدید را طراحی و عرضه کرده ایم که این دو مسئله را حل می کند؛ جعبه های مخصوص بسته بندی ماگ.

اولاً، این جعبه ها را به همان سبک و سیاق جعبه های پستی محبوب، قابل اعتماد و اقتصادی‌مان طراحی و تولید کرده ایم، به این معنا که جعبه ها از مقوای چند لایه ساخته شده تا اطمینان حاصل شود که محتویاتشان در برابر هر آسیب و ضربه ای مصون خواهند بود. به علاوه ابعاد جعبه ها متناسب با سایز ماگ های استاندارد در نظر گرفته شده، البته کمی بزرگ تر، تا بتوانید ماگ را درون نایلون حبابدار پیچیده و از آن محافظت کنید. بنابراین تا زمانی که مأمور پست تصمیم نگیرد از بسته بندی شما به عنوان توپ فوتبال برای پنالتی زدن استفاده کند، به شما اطمینان می دهیم که ماگ شما صحیح و سالم به دست مشتری می رسد.

مطلب پیشنهادی:   تأثیرات بسته بندی بر روی مشتریان - اینفوگرافیک

به علاوه سایز جعبه های ماگ را به گونه ای طراحی کرده ایم که در دسته محموله های کوچک قرار می گیرند و مجبور نیستید برای پست کردن آن ها هزینه های بیشتری بپردازید. به پاس اعتماد شما، تا جای ممکن، قیمت این بسته بندی ها را پایین نگه داشته ایم و حسابمان را از تولیدکنندگانی سوا کرده ایم که فقط به فکر منافع خود هستند و بسته بندی های بی کیفیت به مردم می فروشند.

یک اقدام خوب دیگر هم صورت داده ایم؛ جعبه شما می تواند سفید یا قهوه ای باشد، این جعبه ها از مقوای موج دار فلوت N ساخته شده اند و برای پرینت گرفتن ایده آل هستند، در نتیجه می توانید ترتیبی دهید تا نام و لوگوی شما روی آن ها چاپ شود.

طبیعتاً نمی توانیم تضمین کنیم که جعبه های ما برای تمام سایزهای ماگ های موجود در بازار مناسب هستند، پس بهتر است پیش از سفارش، ماگ خود را با دقت اندازه بگیرید. یادتان باشد اگر ماگ های شما بزرگ هستند، ما می توانیم جعبه هایی اختصاصی برای بسته بندی کردن آن ها طراحی و تولید کنیم؛ کافی است این فرم را پر کنید یا با ما تماس بگیرید تا تیم فروش ما بدون دریافت هیچ هزینه ای شما را راهنمایی کرده و برایتان پیش فاکتور صادر کنند.

1 دیدگاه دربارهٔ «محصول جدید سپیدار کارتن: جعبه های مخصوص بسته بندی کردن ماگ (لیوان های سرامیکی بزرگ)»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 info@sepidarcarton.com

دفتر فروش: ۷۷۲۸۹۳۹۰  |  ۷۷۲۸۹۳۹۱  |  ۷۷۸۲۳۱۷۲
خط تلگرام دفتر مرکزی: ۰۹۱۲۲۴۵۷۶۳۶

آدرس کارخانه: تهران، شهرک خوارزمی، فاز۲، بلوار گلستان، ابتدای خیابان بگونیا، پلاک۱۳۶
پیمایش به بالا
Call Now Buttonفروش مستقیم 09128495484